  • 11. Data: 2008-10-28 05:43:23
    Temat: Re: plagiat ustawy??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja poproszę jakiegoś komika ;)

    kolejny?
    jeden już jest.

    ja stawiam na murzyna. to tak za ciosem.

  • 12. Data: 2008-10-28 15:44:56
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Paź, 21:01, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    >         Ave!
    >
    > W RMF powiedzieli, że PiS chce pozwać PO-PSL za "plagiat ustawy" (zmiany
    > w kodeksie pracy).
    >
    > Co Wy na to? ;)

    Chyba ktos zapomnial ze teraz jego targetem sa ekolodzy i ci ktorzy
    optuja za wolnym dostepem do danych itp. i takie prawo autorskie maja
    za najwiekszego wroga postepu. Chyba ze mu sie za karta z napisem
    "teraz podlizujemy sie" spadla za biurko i na wierzchu lezala "teraz
    nielubimy"