  • 1. Data: 2008-10-26 20:01:19
    Temat: plagiat ustawy??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    W RMF powiedzieli, że PiS chce pozwać PO-PSL za "plagiat ustawy" (zmiany
    w kodeksie pracy).

    Co Wy na to? ;)

  • 2. Data: 2008-10-26 20:52:53
    Temat: Re: plagiat ustawy??
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Ave!
    >
    > W RMF powiedzieli, że PiS chce pozwać PO-PSL za "plagiat ustawy" (zmiany
    > w kodeksie pracy).
    >
    > Co Wy na to? ;)

    Art 4 pkt 1 wiadomej ustawy.

    Cezar

  • 3. Data: 2008-10-26 21:16:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Cezar wrote:

    > Art 4 pkt 1 wiadomej ustawy.

    Bo, jak powszechnie wiadomo, ta organizacja składa się nieomal z samych
    prawników, z preziem włącznie :-)

    M.

  • 4. Data: 2008-10-26 22:00:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezar pisze:

    > Art 4 pkt 1 wiadomej ustawy.

    Nie o to mi chodziło - oczywiście ja ten przepis znam.

    Pytanie miało naturę nieco retoryczną (stąd "mordka").

  • 5. Data: 2008-10-27 07:39:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ave!
    >
    > W RMF powiedzieli, że PiS chce pozwać PO-PSL za "plagiat ustawy" (zmiany
    > w kodeksie pracy).
    >
    > Co Wy na to? ;)

    nawet gdyby to byla 200% kopia ustawy PIS to i tak podczas glosowania PIS
    bedzie przeciw

    Icek

  • 6. Data: 2008-10-27 08:42:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > W RMF powiedzieli, że PiS chce pozwać PO-PSL za "plagiat ustawy" (zmiany
    > w kodeksie pracy).
    > Co Wy na to? ;)

    No przecież wiesz, że publika się nie zna i tylko zrozumie, że PO to
    plagiatorzy czyli złodzieje :)

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 7. Data: 2008-10-27 11:15:56
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 26 Oct 2008 21:01:19 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co Wy na to? ;)

    Im już się dawno w ..... poprzewracało :)

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 8. Data: 2008-10-27 12:12:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 26 październik 2008 22:16
    (autor Maciej Bebenek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ge2mnp$hks$2@news.onet.pl>):

    > Bo, jak powszechnie wiadomo, ta organizacja składa się nieomal z samych
    > prawników, z preziem włącznie

    Tak się właśnie zastanawiałem, kto będzie następnym prezydentem.
    No najpierw był wojskowy, potem nieuk po zawodówce z kierowcą za doradcę,
    potem prawie że magister, a teraz profesor prawa... następny będzie
    błogosławiony albo święty...

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-10-27 17:32:16
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

> [...]
    > No najpierw był wojskowy, potem nieuk po zawodówce z kierowcą za doradcę,
    > potem prawie że magister, a teraz profesor prawa... następny będzie

    następny będzie kononowicz, profesorem moze nie jest, szpiegiem radziezkim
    po zawodówce też nie, ale zrobi więcej ni oni wszyscy, czyli nic, a na
    dodatek za połowę pensji:O)

  • 10. Data: 2008-10-28 02:30:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

> [...]
    > No najpierw był wojskowy, potem nieuk po zawodówce z kierowcą za doradcę,
    > potem prawie że magister, a teraz profesor prawa... następny będzie

    Ja poproszę jakiegoś komika ;)