  • 1. Data: 2008-10-26 18:53:45
    Temat: zajęcie komornicze
    Od: jurek <j...@g...com>

    Komornik zajął sprzęt budowlany i pozostawił na prywatnej posesji
    jednocześnie ustanowił właściciela obowiązkiem dozorcy. Czy właściciel
    może żądać zapłaty za czas pozostawania sprzętu na jego posesji i
    dozór?

  • 2. Data: 2008-10-26 19:39:19
    Temat: Re: zajęcie komornicze
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > jednocześnie ustanowił właściciela obowiązkiem dozorcy. Czy właściciel
    > może żądać zapłaty za czas pozostawania sprzętu na jego posesji i
    > dozór?

    Oczywiście, że może żądać. Nikt nigdy nie zabrał nikomu prawa do
    żądania.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 3. Data: 2008-10-26 20:01:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jurek" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    A jaki jest stosunek rzeczonego właściciela posesji do tego mienia? To jest
    dłużnik, przypadkowa osoba? Skąd ten sprzęt się u niego znalazł?

  • 4. Data: 2008-10-28 21:13:26
    Od: jurek <j...@g...com>

    On 26 Paź, 21:01, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > A jaki jest stosunek rzeczonego właściciela posesji do tego mienia? To jest
    > dłużnik, przypadkowa osoba? Skąd ten sprzęt się u niego znalazł?

    Wyraźnie napisałem sprzęt budowlany,skojarzenie z właścicielem posesji
    powinno nie robić trudności. Miałem drobną awarię kompa dlatego
    powtarza się temat i brak odpowiedzi.

  • 5. Data: 2008-10-28 21:21:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jurek" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...

    > Wyraźnie napisałem sprzęt budowlany,skojarzenie z właścicielem posesji
    > powinno nie robić trudności.

    Mnie jednak robi. To może być inwestor, właściciel bazy, właściciel
    sprzętu, przypadkowa osoba, u której przechowywany jest sprzęt i pewnie z
    tuzin innych możliwości.

  • 6. Data: 2008-10-29 06:21:35
    Od: jurek <j...@g...com>

    wiadomościnews:db5d6599-0b21-4311-b131-65e6d9ad6d20@
    r37g2000prr.googlegroups.com...

    > Mnie jednak robi. To może być inwestor, właściciel bazy, właściciel
    > sprzętu, przypadkowa osoba, u której przechowywany jest sprzęt i pewnie z
    > tuzin innych możliwości.

    No nie rozbrajasz mnie,co jeszcze dłużnik dłużnika! Zapytałem czy
    istnieje taka możliwość,czy są jakieś przepisy,dlaczego komornik ma
    się rządzić na cudzej posesji za friko,a jak to jego zajęcie będzie
    trwało dajmy na to rok dwa...KsZZysiek napisał "żądać zawsze można" i
    to jest konkretna odpowiedź. Mi jednak chodzi oto, żeby nie żądać dla
    samego żądania ale żeby komornik zabrał sobie ten sprzęt, jak mu
    powiem że ma zapłacić jakąś konkretną cenę to go zmobilizuje.

  • 7. Data: 2008-10-29 21:19:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jurek" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Jurek! Odpowiedź na postawione przez Ciebie pytanie zależy od tego, kim
    jest właściciel tego placu. Ja, ani jak podejrzewam nikt inny na tej
    grupie, nie jest jasnowidzem i nie może odpowiedzieć, nie dysponując tą
    informacją.

  • 8. Data: 2008-10-30 08:16:49
    Od: jurek <j...@g...com>

    wiadomościnews:cb81de05-299a-4283-a39d-cf2dae0e7b1b@
> [...]
    > jest właściciel tego placu. Ja, ani jak podejrzewam nikt inny na tej
    > grupie, nie jest jasnowidzem i nie może odpowiedzieć, nie dysponując tą

    No dobrze:
    1) właścicielem posesji jest osoba która zezwoliła na chwilowe
    składowanie sprzętu dłużnikowi.
    2) właścicielem posesji jest osoba u której wykonywał prace budowlane
    dłużnik i nie zdążył zabrać tego sprzętu, a teraz tym bardziej nie
    może.
    Co za różnica chodzi o to że jak komornik zajmuje to powinien się
    zabezpieczyć,wynająć sobie plac, transport itd.
    Jak chciałem zostać taryfiarzem to kupiłem auto płacę podatki a
    prywatnie jak stawiam samochód na parkingu to płacę.

  • 9. Data: 2008-10-30 08:51:15
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    jurek pisze:
> [...]
    > jednocześnie ustanowił właściciela obowiązkiem dozorcy. Czy właściciel
    > może żądać zapłaty za czas pozostawania sprzętu na jego posesji i

    Może nie koniecznie bezpośrednio odpowiem w temacie, ale dowiedz się
    czyj to sprzęt. Jeśli jest to sprzęt nie należący do dłużnika to możesz
    zwrócić się do wierzyciela o zwolnienie sprzętu spod egzekucji lub
    złożyć do Sądu Rejonowego pozew przeciwegzekucyjny. W pierwszym
    przypadku działa to dość szybko i komornik zwolni zajęty sprzęt.

    --
    Peter

  • 10. Data: 2008-10-30 15:55:55
    Od: jurek <j...@g...com>

    On 30 Paź, 09:51, Peter May <p...@p...fm> wrote:

> [...]
    > złożyć do Sądu Rejonowego pozew przeciwegzekucyjny. W pierwszym
    > przypadku działa to dość szybko i komornik zwolni zajęty sprzęt.

    jaja sobie robicie! albo same gamonie w grupie. cześć.