  • 1. Data: 2004-08-30 08:33:02
    Temat: pismo do windykacji
    Od: "wojtek jarzebski" <wojar20@....66...konto.pl>

    witam!
    potrzebuje pomocy przy napisaniu pisma do firmy windykacyjnej,
    a dokladnie chcialbym sie dowiedziec na jakie przepisy KC mam się powołac.
    sprawa wygląda tak:
    rok temu dokladnie 30 lipca pewna duza firma telekomunikacyjna wypowiedizala
    węzeł telekomunikacyjny
    ( internetowy-dokladnie)TPSA, co spowodowalo, ze zostalem odciety od lacza
    internetowego, nastepnie otrzymalem f-re vat
    na usługi internetowe z tej firmy ktora wypowiedziala węzeł.
    zebym zaplacil abonamnet bylo ok. 1000 zl za okres od 7.08-7.09.2003, kiedy
    to juz moje łacze nie istnialo.
    na dodatek przyslali mi pismo ze rozwiazuja ze mną umowę ze skutkiem na
    dzień 30 wrzesnia
    z zachowaniem jedno miesięcznego okreu wypowiedzenia, kiedy to juz od 2 m-cy
    lacze nie istnialo.
    teraz przyszlo pismo z firmy windykacjynej zebym zaplacil tą niezapłaconą
    fakture.
    na jakie artykuły, przpepisy KC sie powołac pisząc odwolania do windykatora?

    pozdrawiam
    i dziekuje z góry za pomoc

  • 2. Data: 2004-08-30 09:16:55
    Temat: Re: pismo do windykacji
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    olej ich.. lepiej nie paisac ze duzo, tym bardziej ze cos im wisisz

  • 3. Data: 2004-08-30 09:28:57
    Od: "wojtek jarzebski" <wojar20@....66...konto.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > olej ich.. lepiej nie paisac ze duzo, tym bardziej ze cos im wisisz

    rozmawialem z pania z windykacji i powiedizla zebym przefaksowal im pismo
    wyjasniajace, to odtapią od wstąpienia na drogę sądowa,
    wydaja mi sie ze oni przejeli dlug i oni beda pokrywac koszty postepowan
    sądowych, a przed sądem wydaje mi sie ze powinienem wygrac, przeciez w
    polskim prawie stoi, ze za niewykonanie lub nie należyte wykonanie usługi
    nie płaci się .
    wiec im tez zalezy na tym zeby nie ponosci kosztów, a ja bym sobie
    oszczedzil nerwy nie chodząc do sądu

  • 4. Data: 2004-08-30 14:53:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 11:28:57 +0200, wojtek jarzebski naskrobał(a):

    > rozmawialem z pania z windykacji i powiedizla zebym przefaksowal im pismo
    > wyjasniajace, to odtapią od wstąpienia na drogę sądowa,
    > wydaja mi sie ze oni przejeli dlug i oni beda pokrywac koszty postepowan

    wydaje ci sie? :D niepoinformawanie o cesji jest niezgodne z prawem :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-30 18:30:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wojtek jarzebski" <wojar20@....66...konto.pl> napisał w
    wiadomości news:cguoat$aor$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Dla świętego spokoju możesz im wysłać to wyjaśnienie. Ale to raczej w ich
    interesie. Bo skoro z winy TP SA zerwano umowę - jak piszesz - no to
    roszczenia do Ciebie nie mają w żaden sposób. Z tym, ze oni na podstawie
    faktury nakaz zapłaty dostaną i będziesz musiał się stresować sprzeciwem.