  • 1. Data: 2004-08-29 23:29:57
    Temat: Pulapki na zlodzieji
    Od: "Pawel" <P...@w...pl>

    W artykule http://info.onet.pl/972194,11,item.html o pulapkach na zlodzieji
    pisze takie cos :

    "Policjanci podkreslaja, ze kazdy sposób (takze ten niebezpieczny dla
    zlodzieja) jest zgodny z prawem" - pisze dziennik. "Wolnoc Tomku w swoim
    domku. Kazdy, kto wchodzi na prywatny teren bez zaproszenia, robi to na
    wlasne ryzyko" - mówi Miroslawa Jarmakowska z Zespolu Prasowego KWP. "Z
    przestepstwem mielibysmy tylko do czynienia wówczas, gdyby ktos zainstalowal
    pulapke, a potem celowo zaprosil do domu gosci".

    Czy to prawda?Kiedys chyba slyszalem ze jednak za taka pulake w ktorej
    zlodziej dozna uszkodzenia ciala mozna stanac przed sadem?

  • 2. Data: 2004-08-30 04:25:12
    Temat: Re: Pulapki na zlodzieji
    Od: "Tofifik" <rbociek@_NO_SPAM_pf.pl>

    Użytkownik "Pawel" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy to prawda?Kiedys chyba slyszalem ze jednak za taka pulake w ktorej
    > zlodziej dozna uszkodzenia ciala mozna stanac przed sadem?

    Jestem zaskoczony, fajnie by było tak jak mówisz. Bo z tego co wiem do tej
    pory za uszkodzienie złodzieja grozi sąd i więzienie. Jedynie że groziła ci
    bezpośrednia utrata życia.

  • 3. Data: 2004-08-30 10:06:35
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    użytkownik: *Pawel* napisał(a):

    > Czy to prawda?Kiedys chyba slyszalem ze jednak za taka pulake w ktorej
    > zlodziej dozna uszkodzenia ciala mozna stanac przed sadem?

    Nie wierzyć bezkrytycznie gazetom, nawet jak cytują policjantów.
    Niedawno tutaj była mowa o kontrolach opłacania abonamentu RTV. I ktoś
    się powoływał, że w "Rzczepospolitej" było napisane, że mamy obowiązek
    wpuścić kontrolera do domu.
    Big Jack

  • 4. Data: 2004-08-30 18:13:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    Słyszałem o zamiarze wniesienia takiego projektu pod obrady sejmu, ale chyba
    to raczej jeszcze w życie nie weszło.