  • 1. Data: 2004-08-29 22:53:50
    Temat: Akt własności mieszkania i internet
    Od: "(...)" <m...@p...onet.poczta>

    witam;

    czy dostawca internetowy ma prawo (a może, czy powinien?), podczas
    podpisywania umowy, żadać akt własności mieszkania (po czym jego kserokopię
    zatrzymywać) w którym ma dokonać się instalacja usługi?
    Provider oferuje różne kwoty instalacji (w zależności od czasu trwania
    umowy) - podczas podpisywania umowy na dwa lata, wystarczy okazać dowód
    osobisty z wpisem stałego zameldowania, zaś najtańsza opcja (umowa na 3
    lata), wymaga okazania owego aktu własności bądź dokumentu ze spółdzielni
    stwierdzający, że X jest głównym lokatorem (spółdzielnia oświadczyła, że
    takich dokumentów nie wydaje);
    czy takie praktyki są powszechne/mają jakieś uzasadnienie?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-30 06:41:56
    Temat: Re: Akt własności mieszkania i internet
    Od: "Gadiemus" <g...@d...waw.pl>

    Użytkownik "(...)" <m...@p...onet.poczta> napisał w wiadomości
> [...]
    > takich dokumentów nie wydaje);
    > czy takie praktyki są powszechne/mają jakieś uzasadnienie?

    W moim przypadku tak było. Provider osiedlowy, ale osoba podpisująca umowę
    (ja) musiała być właścicielem lokalu. W innym przypadku musiała by być zgoda
    właściciela, najlepiej notarialna.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-08-31 23:49:06
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:cgtn0q$bvh$1@nemesis.news.tpi.pl,
    (...) <m...@p...onet.poczta> typed:

    > dokumentu ze spółdzielni stwierdzający, że X jest głównym lokatorem
    > (spółdzielnia oświadczyła, że takich dokumentów nie wydaje);

    A na jakiej to podstawie nie wydaje? Możesz spokojnie wystąpić o taki
    dokument, bo masz zamiar sprzedac mieszkanie, a notariusz i kupujący bez
    takiego kwitka nie podpiszą umowy. A potem się rozmyślasz i nie sprzedajesz,
    ale papier w łapce masz.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Żyj tak, aby znajomym twoim zrobiło się nudno, gdy umrzesz.