  • 1. Data: 2004-08-30 08:36:12
    Temat: gdzie po poradę ?
    Od: "infoman" <i...@b...pl>

    Witam

    gdziei do kogo mogę się udać po poradę w sprawie odzyskania premii
    gwarancyjnej z książeczki mieszkaniowej ?

    bank odmawia mi jej wypłacenia ....

    dziękuję za wskazówki

  • 2. Data: 2004-08-30 09:09:58
    Temat: Re: gdzie po poradę ?
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *infoman* [ i...@b...pl ] napisał(a):

    > gdziei do kogo mogę się udać po poradę w sprawie odzyskania premii
    > gwarancyjnej z książeczki mieszkaniowej ?

    np do prawnika w gazecie (prawnej) :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-08-30 16:57:12
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    A czemu odmawia? Co juz nie wypłacają tych premii?
    pzdrw
    Arek

  • 4. Data: 2004-08-31 09:48:16
    Od: "infoman" <i...@b...pl>

    Owszem i wypłacają ale w moim wypadku jest problem bo kupiłem mieszkanie
    razem z moją dziewczyną czyli tzw " współwłasność w częsciach ułamkowych" i
    tu jest pies pogrzebany

    nie wiedziałem o takim ograniczeniu w ustawie, inaczej spisałbym umowę
    notarialną na siebie i już.

    Teraz wygląda na to że wszsytko przepadnie a jest tego trochę :)

    chyba że ustanowimy wspólność majątkową czyli inaczej mówiąc zawrzemy
    sakramentalny związek małżeński a jakoś nam nie było to potrzebne do niczego
    aż do tego momentu;)

    chcemy to jakoś obejść, ale za bardzo nie wiemy jak więc chcieliśmy się
    poradzić jakiegoś mądrego i sprytnego adwokata za "dobrą" ;) opłatą

    pzdr

    URGENT HELP NEEDED

  • 5. Data: 2004-08-31 16:09:54
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    A jak prawo mówi o konkubinacie? Poczytaj o tym. Może tam znajdziesz
    podstawy, by uzyskac należne Ci pieniądze?
    Napisz jak to sie skończy. Jestem ciekaw.
    Pzdrw i życze powodzenia!
    Arek

  • 6. Data: 2004-09-01 10:00:12
    Od: "infoman" <i...@b...pl>