  • 1. Data: 2002-08-12 14:40:05
    Temat: pelnomocnictwo w praktyce
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Witam,

    Jest sobie list intencyjny (zakup mieszkania) i w moim imieniu ma go
    podpisać osoba której notarialnie udzieliłem na podobne czynności
    pełnomocnictwa. Jak w praktyce to wygląda? Dokument rozumiem zawiera moje
    dane, a pełnomocnik składa tylko podpis w moim imieniu, czy też konieczne
    są jakieś dodatkowe formułki w stylu "z pełnomocnictwa tego a tego,
    potwierdzonego aktem notarialnym takim a taki"?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2002-08-12 18:50:24
    Temat: Re: pelnomocnictwo w praktyce
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Marcin Debowski" <a...@n...net> wrote in message
> [...]
    > są jakieś dodatkowe formułki w stylu "z pełnomocnictwa tego a tego,
    > potwierdzonego aktem notarialnym takim a taki"?

    W dokumencie należy bezwzględnie wskazać, że podpisany jest on w imieniu
    innej osoby. Na treść pełnomocnictwa nie trzeba się powołać, choć można.

    Pozdro
    MAX