  • 1. Data: 2002-08-12 15:07:48
    Temat: Pytanko
    Od: "Monika Haluch" <m...@l...krowka.mu>

    Witam
    Mam nadzieje ze ktos tutaj bedzie mi mogl odpowiedziec.
    Sprawa jest nastepujaca:
    Znajoma ma mieszkanie spoldzielcze. Wklad mieszkaniowy w roku 1986 wynosil
    32.200 zl (stare). To byl pelny wklad na mieszkanie typu M-2. Jaka wysokosc
    ( mniej wiecej ) powinna byc obecnie wkladu po waloryzacji. Sprawa jest dosc
    pilna. Czy spoldzielnie maja prawo obliczac taki wklad na podstawie wlasnych
    przepisow, czy obowiazuje jeden przepis. Znajoma chce zamienic mieszkanie. W
    spoldzielni obliczono jej, ze w tym momencie jej wklad wynosi 3,20 zł (czy
    to mozliwe) a osoba z ktora chce dokonac zamiany posiada mieszkanie M-3 i
    wklad 58.000 pln. Jak powinna wygladac taka zamiana w kwestii wkladow mies
    zkaniowych?
    Prosze o kontakt na priv: m...@m...krakow.pl
    Pozdrawiam Monika