  • 1. Data: 2008-05-13 12:56:53
    Temat: parkowanie na trawniku
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    Witam

    Czy i co można zrobić na takich parkujących:
    http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX7m0/najlepsz
    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Nigdy nie dyskutuj z chamem
    na bo ściągnie Cię na swój poziom

  • 2. Data: 2008-05-13 13:03:31
    Temat: Re: parkowanie na trawniku
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Ja ostatnio polewałem przednią szybę klejem kropelka, bardzo utrudnia
    życie i ciężko schodzi, ale wychodzę z założenia że każdemu burakowi
    taka kara się należy :)

  • 3. Data: 2008-05-13 13:12:48
    Od: Flipi <f...@s...poczta.fm>

    krzysiek82 pisze:
    > Ja ostatnio polewałem przednią szybę klejem kropelka, bardzo utrudnia
    > życie i ciężko schodzi, ale wychodzę z założenia że każdemu burakowi
    > taka kara się należy :)
    O masakro cieszę się, że nie mieszkamy w jednym mieście.
    Ale to już sprawa indywidualna.

    Pozdrawiam,
    Flipi

  • 4. Data: 2008-05-13 13:31:35
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja ostatnio polewałem przednią szybę klejem kropelka, bardzo utrudnia
    > życie i ciężko schodzi, ale wychodzę z założenia że każdemu burakowi
    > taka kara się należy :)

    Ktoś Cię kiedyś przyuważy i pozwie. Niszczenie mienia.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 5. Data: 2008-05-13 13:32:11
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Andrzej J. Makarczuk" <Mc@R.> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:
    > http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX7m0/najlepsz
    e_buraki_sa_na_placu_d
    > abrowskiego pozdrawiam

    Czy w tym mieście działa Staż Miejska?
    Wzywać.

  • 6. Data: 2008-05-13 13:37:11
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Paweł pisze:
    > Czy w tym mieście działa Staż Miejska?
    > Wzywać.

    Kilka razy wzywałem i nawet nie przyjechali.

  • 7. Data: 2008-05-13 13:39:06
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 13 May 2008 15:31:35 +0200, Paweł napisał(a):

    > Ktoś Cię kiedyś przyuważy i pozwie. Niszczenie mienia.

    Najpierw da w łeb. I słusznie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 8. Data: 2008-05-13 13:49:21
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Najpierw da w łeb. I słusznie.

    Nieslusznie.

    Moze dokonac obywatelskiego zatrzymanai chuligana - i to bedzie ok.

    Moze, owszem, dac w leb - ale to bedzi esamosad, i uderzony bedzie
    akurat mogl zglosic napasc z pobiciem.

    Wiec bedzie sprawa karna vs cywilna.

    Koles z klejem zaplaci za nowa szybe i wymiane. A koles od szyby
    posiedzi roczek w pierdlu razem z "elementem".

  • 9. Data: 2008-05-13 13:49:49
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik qwerty napisał:

    > Kilka razy wzywałem i nawet nie przyjechali.

    Zadzwonic na centralke i polaczyc sie z naczelnikiem czy jak on sie tam
    w straszakach nazywa.

  • 10. Data: 2008-05-13 13:51:46
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    Andrzej J. Makarczuk wrote:
    > Witam
    >
    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:
    > http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX7m0/najlepsz
    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    np. zadzwonić po straż miejską