  • 1. Data: 2008-05-13 09:47:25
    Temat: Szybkie pytanie w sprawie odpisu mapki dzialki
    Od: LukaszT2004 <...@...com>

    Witam

    Mam szybkie pytanie do was. Moj ojciec ma dzialke x, czy w takim wypadku
    moge ja pojsc do gminy i poprosci o odpis mapki?
    Nie jestem wlascicielem dzialki wiec pytam doswiadczonych. Jesli odesla
    mnie z kwitkiem to szkoda w ogole czasu zebym tam jechal.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-13 11:07:01
    Od: l...@i...eu

> [...]
    > Nie jestem wlascicielem dzialki wiec pytam doswiadczonych. Jesli odesla
    > mnie z kwitkiem to szkoda w ogole czasu zebym tam jechal.

    myślę, że Cię nie odeślą, jednakże na owej mapce prawdopodobnie znajdzie się
    info typu " nie służy do wpisu w księdze wieczystej" lub inne podobne.

  • 3. Data: 2008-05-13 11:26:33
    Od: "Monika Kowalik" <k...@W...gazeta.pl>

    l...@i...eu napisał(a):

> [...]

    Może najpierw zadzwoń do tego wydziału. Ja wiem na pewno, że brałam taki wypis
    bez problemu, w momencie kiedy zastanawiałam się nad kupnem działki i mi dali
    (za odpowiednią opłatą ;-) ).