  • 1. Data: 2008-05-13 09:22:21
    Temat: Poszukiwany adwokat
    Od: "proszący_o_pomoc" <j...@w...pl>

    Bardzo proszę poradzcie mi jak znaleźć adwokata w Krakowie który ma
    doświadczenie w prowadzeniu spraw z ubezpieczeń społecznych (ZUS renty i
    emerytury).
    To bardzo trudne zagadnienie dla mnie, google nic tu nie pomagają, w
    dostepnych w internecie wyrokach nie ma nazwisk adwokatów (pełnomocników).

  • 2. Data: 2008-05-13 20:11:09
    Temat: Re: Poszukiwany adwokat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "proszący_o_pomoc" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym poszedł do sądu pracy i na tzw wokandzie wywieszonej na drzwiach
    (może teraz wyświetlają) sprawdził pełnomocników.

  • 3. Data: 2008-05-14 05:23:04
    Od: "proszący_o_pomoc" <j...@w...pl>

    > Użytkownik "proszący_o_pomoc" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja bym poszedł do sądu pracy i na tzw wokandzie wywieszonej na drzwiach
    > (może teraz wyświetlają) sprawdził pełnomocników.

    Bardzo dziekuję za odpowiedź, ale niestety byłem i na wokandzie nie ma
    nazwisk pełnomocników.

    pozdr

  • 4. Data: 2008-05-14 08:39:42
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    proszący_o_pomoc pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo dziekuję za odpowiedź, ale niestety byłem i na wokandzie nie ma
    > nazwisk pełnomocników.
    >
    > pozdr

    Obawiam się, że ciężko Ci będzie kogoś znaleźć. To są sprawy długotrwałe
    i trudne, za to niskopłatne :(

  • 5. Data: 2008-05-15 05:37:38
    Od: "proszący_o_pomoc" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Obawiam się, że ciężko Ci będzie kogoś znaleźć. To są sprawy długotrwałe i
    > trudne, za to niskopłatne :(

    Dzieki za słowa pocieszenia :(
    Problem polega raczej na tym że jak wchodzisz do dowolnej kancelari
    adwokackiej to wszyscy sie znają na tym prawie i wszyscy są specjalistami z
    doświadczeniem. Nie ma nigdzie żadnego rankingu, wykazów itp.

    pozdr

  • 6. Data: 2008-05-15 09:43:06
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    To są sprawy długotrwałe i

    długotrwałe owszem, ale trudne - eee, moim zdaniem nie za bardzo. Może
    pójdziesz/przedzwonisz do okregowej rady adwokackiej w krakowie i tam coś
    uzyskasz??

    pzdr
    mk

    p.s. zaraz zaraz - Kraków powiadasz... Mam!! Z. Ziobro :p

  • 7. Data: 2008-05-15 12:16:31
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    Kaiser Souza pisze:
    > To są sprawy długotrwałe i
    >

    > długotrwałe owszem, ale trudne - eee, moim zdaniem nie za bardzo.

    Różne są problemy, niekoniecznie chodzi mi o trudność zrozumienia
    przepisów, trudność może być dowodowa, albo też trudno może być
    wytłumaczyć klientowi, że nie ma racji :)

  • 8. Data: 2008-05-15 16:46:47
    Od: "proszący_o_pomoc" <j...@w...pl>

    > Różne są problemy, niekoniecznie chodzi mi o trudność zrozumienia
    > przepisów, trudność może być dowodowa, albo też trudno może być
    > wytłumaczyć klientowi, że nie ma racji :)

    Ta sprawa jest nie tyle trudna, co bez adwokata są w niej niespodzianki. Sąd
    pierwszej instancji (okręgowy) wogóle nie zwracał uwagi na to co pisał ZUS w
    odpowiedzi na pozew i jak udowadniał że postępuje zgodnie z prawem, lecz za
    ZUS znalazł zupełnie inne paragrafy z innych rozdziałów ustawy i je
    zastosował w uzasadnieniu. Doświadczony adwokat potrzebny właśnie po to aby
    znów nie zastosowano paragrafów z "zupełnie innej beczki". A wogóle powinno
    to być zabronione, Sąd powinien albo przychylić się do stanowiska ZUS albo
    go uznać za sprzeczne z prawem, tak jak jest to w cywilizowanych krajach, a
    nie wyszukiwać argumenty za ZUS (gdzie tu sprawiedliwość?)

    pozdr