  • 1. Data: 2008-05-13 13:39:15
    Temat: kradziez laptopa
    Od: "Gigant" <g...@a...net.pl>

    Laptop wartosc ok 4- 5 tyś pln
    Ukradziono mi laptopa i mam na tyle szczescia w nieszczesciu ze wiem kto mi
    go ukradl znam dokladne personalia jak i miejse zamieszkania.
    Zglosilem ten fakt na policji. Jak wymusic na funkcjonariuszach rewizje
    mieszkania w/w delikwenta czy w ogole jest taka mozliwosc ?
    od przestepstwa uplynelo ok 3 dni takze jest duza szansa ze on tam wlasnie
    sie jeszcze znajduje (tymbardziej ze znalazlem go na allegro) i jeszcze
    nikt go nie wylicytowal do konca aukcji zostalo 9 dni.
    Prosze o pomoc oraz info czy w ogole jest jakas szansa ?
    Czy nie jest to przypadkiem cos w stylu (znikoma szkoda spoleczna)

  • 2. Data: 2008-05-13 13:41:11
    Temat: Re: kradziez laptopa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gigant pisze:
> [...]
    > nikt go nie wylicytowal do konca aukcji zostalo 9 dni.
    > Prosze o pomoc oraz info czy w ogole jest jakas szansa ?

    Zgłosić kradzież na policję, dać dane złodzieja i dane aukcji.

    > Czy nie jest to przypadkiem cos w stylu (znikoma szkoda spoleczna)

    A to już oceni sąd/prokurator.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-05-13 14:11:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Gigant napisał:
    [..]
    > Prosze o pomoc oraz info czy w ogole jest jakas szansa ?
    > Czy nie jest to przypadkiem cos w stylu (znikoma szkoda spoleczna)

    Nie jest.

    Ale jak udowodnisz, że to Twój laptop, albo co zrobisz jak powie, że
    go kupił od Ciebie?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2008-05-13 14:15:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:
    > Użytkownik Gigant napisał:
    > [..]
    >
    > Nie jest.

    A skąd wiesz?

  • 5. Data: 2008-05-13 14:26:08
    Od: "Domek" <d...@g...pl>

> [...]
    > Prosze o pomoc oraz info czy w ogole jest jakas szansa ?
    > Czy nie jest to przypadkiem cos w stylu (znikoma szkoda spoleczna)

    daj linka do aukcji jak możesz

    najlepiej kup przez allegro, jak nie masz oknta to z znajomego konta zakup

    następnie jak masz faktury i gwarancje, zgłoś na policję

  • 6. Data: 2008-05-13 14:44:21
    Od: "Gigant" <g...@a...net.pl>

    Laptopa kupilem na firme gwarancja jest faktura. Laptop ma slady uzytkowania
    pekniecie obudowy przy zawiasach no i oczywiscie nr seryjny wszystko jest w
    dokumentacji.
    Jadac aute na skrzyzowaniu wybili mi tylna boczna szybe i zabrali torbe z
    laptopem. Pojechalem na pierwszy lepszy komisariat i zlozylem wyjasnienia.
    Doslalem im potem dokumenty swiadczace o zakupie itp...
    PEwnego wieczoru pomyslalem ze poszukam na allegro swojej zguby i moim oczom
    ukazal sie laptop z ludzaco podobnym peknieciem. Zalicytowalem sciagnalem
    zdjecie i tam jest nawet moj nr seryjny :-))))
    Laptop jest wlasnoscia firmy (pracuje w spolce) no ale tak czy siak ja
    jestem jego jedynym uzytkownikiem.
    Zalicytowalem inny przedmiot odtwarzacz mp3 i mam adres.Adres ten sam do
    platnosci co i do banku wiec albo trafilem zlodzieja albo pasera. Tak czy
    siak przejde sie na komende zlozyc dodatkowe zeznania.
    Pytanie tylko czy na podstawie moich zeznan wejda komus do domu...
    W sumie to bardzo duza ingerencja w czyjas prywatnosc. ale do cholery
    powinni cos takiego moc zrobic.
    Dlatego pytam czy zawracac sobie tym dupe czy odpuscic. Jak mi ukradli 2
    lata temu radio z auta to poza liscikiem o umorzeniu nic sie nie dzialo...
    Wiec tylko sad lub prokurator decyduje o nakazie i czy w takim przypadku
    beda przychylni czy tylko w przypadku grubszych spraw ?
    Laptop co prawda nie nowy ale kupiony byl za 4500 pln teraz wartosc moze
    oscylowac w granicach 2000 pln takze nawet w okresleniu wartosci na
    protokole w policji mialem problem z ustaleniem wartosci ale podalem ten z
    faktury z zastrzezneiem ze sprzet ma niespelna rok.
    Z drugiej strony ja nie jestem rzeczoznawca ;-P
    Przyznam wam sie szczerze ze w tych polskich sadach policjjach itp
    poszkodowany czuje sie gorzej niz przestepca....

  • 7. Data: 2008-05-13 14:47:48
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Gigant pisze:
    > Laptopa kupilem na firme gwarancja jest faktura. Laptop ma slady uzytkowania
    > pekniecie obudowy przy zawiasach no i oczywiscie nr seryjny wszystko jest w
    > dokumentacji.

    Zgłosić fakt o tej licytacji do allegro może oni pogonią nie co policję,
    możesz jeszcze zgłosić do prokuratury.

  • 8. Data: 2008-05-13 20:42:16
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Gigant" <g...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > protokole w policji mialem problem z ustaleniem wartosci ale podalem ten z
    > faktury z zastrzezneiem ze sprzet ma niespelna rok.
    A nie miałeś tam _bardzo_ważnych_danych_ które są warte np. 100tys. zł? ;-)

    > Z drugiej strony ja nie jestem rzeczoznawca ;-P
    > Przyznam wam sie szczerze ze w tych polskich sadach policjjach itp
    > poszkodowany czuje sie gorzej niz przestepca....
    Nie przesadzaj. Z tak poważnymi danymi masz spore szanse na załatwienie
    sprawy (i złodzieja).

    Pozdrawiam
    Czabu