  • 11. Data: 2008-05-13 13:52:57
    Temat: Re: parkowanie na trawniku
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Andrzej J. Makarczuk pisze:
    > Witam
    >
    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:
    > http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX7m0/najlepsz
    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    Parkowanie to ogólnie jest bolączka, niektórzy, by mieć 5 metrów bliżej
    do sklepu potrafią zaparkować na przejściu dla pieszych....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2008-05-13 13:59:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mikaichi pisze:

    > A koles od szyby posiedzi roczek w pierdlu razem z "elementem".

    Nie żartuj.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 13. Data: 2008-05-13 14:01:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł pisze:

    > Ktoś Cię kiedyś przyuważy i pozwie. Niszczenie mienia.

    Ja bym jeszcze uwzględnił że to parking obok sądu okręgowego i
    apelacyjnego. A nóż widelec to samochód jakiegoś sensownego adwokata lub
    radcy prawnego, który wygra sprawę :) ?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 14. Data: 2008-05-13 14:06:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 13 May 2008 15:49:21 +0200, Mikaichi napisał(a):

    > Nieslusznie.

    Słusznie. Może i bezprawnie, ale słusznie.

    > Moze dokonac obywatelskiego zatrzymanai chuligana - i to bedzie ok.

    No to mówię przecie ;-))

    > Moze, owszem, dac w leb - ale to bedzi esamosad, i uderzony bedzie
    > akurat mogl zglosic napasc z pobiciem.

    Nie, najwyżej będzie mógł zgłosić, że dokonano na nim obywatelskiego
    zatrzymania ;-)

    > Koles z klejem zaplaci za nowa szybe i wymiane. A koles od szyby
    > posiedzi roczek w pierdlu razem z "elementem".

    Po 3-letnim procesie wyjdzie na wolność opromieniony chwałą tego, który
    się nie bał dać w łeb chuliganowi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 15. Data: 2008-05-13 14:07:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g0c5l8$72b$1@nemesis.news.neostrada.pl Paweł
    <b...@m...com> pisze:

    > Ktoś Cię kiedyś przyuważy i pozwie. Niszczenie mienia.
    Fakt, ale co - żadnych szans na burasa?
    Straż oleje, wiem bo sam kilkakrotnie zawiadamiałem jak hołota zastawiała
    autem podjazd dla inwalidów do bramy.
    Nauczka bez niszczenia? Luz na wentylach, kartofel w wydechu, psia kupa na
    klamce?
    Szczeniactwo, ale nie może być tak, że burak górą i dalej burakiem jest.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-05-13 14:23:55
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Słusznie. Może i bezprawnie, ale słusznie.

    > No to mówię przecie ;-))

    > Nie, najwyżej będzie mógł zgłosić, że dokonano na nim obywatelskiego
    > zatrzymania ;-)

    Obywatelskei zatrzymanie to nie jest bicie :>
    Rozroznasz "trzymanie" od "bicie"? :>

    > Po 3-letnim procesie

    ...i 4 miesiecznym siedzeniu w areszcie ;)

    > wyjdzie na wolność opromieniony chwałą tego, który
    > się nie bał dać w łeb chuliganowi.

    ... a zona odeszla z innym, a dobrze platna robote strtacil, a znajomi
    sie odwrocili, bo moze i chwat, ale niesmak pozostal ;))))

  • 17. Data: 2008-05-13 14:24:49
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    > Parkowanie to ogólnie jest bolączka, niektórzy, by mieć 5 metrów bliżej
    > do sklepu potrafią zaparkować na przejściu dla pieszych....

    Bo to inwalidzi są!

    (umyslowi)

  • 18. Data: 2008-05-13 14:29:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On May 13, 2:56 pm, Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.> wrote:

    > Czy i co można zrobić na takich
    parkujących:http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX
    7m0/najlepsze_buraki_sa_na_pl...
    a) przestawienie wycieraczek
    b) przestawienie lusterek
    c) naskarżenie do szeryfów miejskich
    d) sprawdzić czy powietrze z opony schodzi, gdy się naciska wentylek
    e) fotka to www.nieparkuj.pl

    co kto lubi... :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2008-05-13 15:22:49
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Andrzej J. Makarczuk* wrote in
    > Witam
    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:

    wyslac fotki do Strazy Miejskiej?

    pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tiny.pl/xfrv

  • 20. Data: 2008-05-13 15:25:42
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Andrzej J. Makarczuk napisał(a):

    > Czy i co można zrobić na takich parkujących:
    > http://makarczuk.wrzuta.pl/obraz/9nFd1yX7m0/najlepsz
    e_buraki_sa_na_placu_dabrowskiego

    Straż Miejska - 986

    Największy problem jest niestety z baranami, które parkują tylko na czas
    zakupów ~15 minut. Straż ich nie pogoni, a co rozjadą trawnika to już ich.

    Pozdrawiam
    Paweł Olaszek