  • 21. Data: 2012-05-28 00:19:09
    Temat: Re: papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Jeśli matka jest Boska, to królem musi być Bosek

    Wtedy by była matka Boska. A ona się nazywa Matka Boska.
    Niesłusznie kombinujesz.

  • 22. Data: 2012-05-28 08:33:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-27 19:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Na prawdę nie rozumiesz, co piszę, czy tylko zgrywasz idiotę?
    >
    > Ja piszę o marnowaniu zasobów!

    Ale tu zgodzę sie z Twoim przedpiszcą - to ich zasoby, jak chcą niech
    sobie marnują. W oczach innych osób To co Ty uważasz, że dobre
    wykorzystywanie zasobów, może być uznane za ich marnowanie.

    > Nie, oni nie przeznaczyli na siebie, tylko wyrzucili w błoto.

    To według Twojego światopoglądu, według ichniejszego zrobili dobry
    uczynek. To wszystko jest zależne od punktu widzenia i stawianie
    kategorycznych twierdzeń jest bez sensu, tym bardziej, że wykorzystują
    do tego swoje pieniądze...

    > Tirstanku, może ci wytłumaczę dużymi literkami, żebyś nie mógł udawać,
    > że nie rozumiesz: ja krytykuję działania analogiczne do niszczenia
    > nadmiaru jedzenia kiedy "za płotem" ktoś nie dojada. Ty się mnie
    > czepiasz, że sam nie głoduję, skoro inni obok głodują (i przy mimochodem
    > imputujesz, że ja swoim ewentualnym nadmiarem się z nikim potrzebującym
    > nie dzielę - nie sądź mnie, proszę, po sobie).

    Ale dlaczego miałbym komuś wchodzić w życie - wg Twojego, ze mojego
    widzenia świata marnowanie jedzenia nie jest dobre, ale przyjąć warto,
    że ktoś może miec na to inny pogląd. I jeśli swoje pieniądze na to
    wydaje, to jego sprawa... To tak jak z "żarówkami" energooszczędnymi. Są
    tacy, którym podoba się polityka Unii w tym względzie i zmuszanie innych
    do korzystania wg nich energooszczędnych "żarówek", ja jednak wolę mieć
    wybór. Dodatkowo wiem, że w wiele miejscach się nie sprawdzają, a gdzie
    nie gdzie po prostu z własnej próżności wole miec prawdziwe żarówki.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 23. Data: 2012-05-28 10:11:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2012 08:33, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Ale tu zgodzę sie z Twoim przedpiszcą - to ich zasoby, jak chcą niech
    > sobie marnują. W oczach innych osób To co Ty uważasz, że dobre
    > wykorzystywanie zasobów, może być uznane za ich marnowanie.

    Tylko dlaczego potem pyskują, że biedni, że nie mają pieniędzy, że nie
    ma środków na leczenie itepe?

    [ciach]

    > To według Twojego światopoglądu, według ichniejszego zrobili dobry
    > uczynek.

    Dobry? Co takiego dobrego jest w tym koszmarku?

    [ciach]

    > Ale dlaczego miałbym komuś wchodzić w życie - wg Twojego, ze mojego
    > widzenia świata marnowanie jedzenia nie jest dobre, ale przyjąć warto,

    Marnowanie jedzenia jest obiektywnie złe.

  • 24. Data: 2012-05-28 10:22:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-28 10:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko dlaczego potem pyskują, że biedni, że nie mają pieniędzy, że nie
    > ma środków na leczenie itepe?

    A co ma piernik do wiatraka? To, że nadwyżkę swoich środków kiedyś
    przeznaczyli na cudze leczenie, wcale nie musi oznaczać, że jeśli będą
    sami potrzebowali, to ktoś ofiaruje na ich leczenie.

    > Dobry? Co takiego dobrego jest w tym koszmarku?

    Dla mnie nic, dla ciebie zapewne też, ale to jest subiektywne.

    > Marnowanie jedzenia jest obiektywnie złe.

    Wszystko zależy od tego jak zdefiniujemy "marnowanie jedzenia" Ja
    uważam, że marnowaniem jedzenia jest dokarmianie gołębi, ale są osoby,
    które uważają to za dobry uczynek. I pokaż mi gdzie tu jest obiektywizm.
    To Ty uważasz, że tu jest jakiś obiektywizm.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 25. Data: 2012-05-28 10:25:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2012 10:22, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A co ma piernik do wiatraka? To, że nadwyżkę swoich środków kiedyś
    > przeznaczyli na cudze leczenie, wcale nie musi oznaczać, że jeśli będą
    > sami potrzebowali, to ktoś ofiaruje na ich leczenie.

    Ręce opadają...

    Nie wydali na cudze leczenie, tylko przeputali na kiczowatą bryłę
    betonu! A teraz marudzą, że mało pieniędzy.

  • 26. Data: 2012-05-28 10:42:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-28 10:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Ręce opadają...
    >
    > Nie wydali na cudze leczenie, tylko przeputali na kiczowatą bryłę
    > betonu! A teraz marudzą, że mało pieniędzy.

    jeśli wydali na to swoje pieniądze, które powinni przeznaczyć na
    leczenie swoje, to tak. Wtedy po prostu mi ich nie żal, sami wybrali.
    Tylko, że "Swoją szosą to jest coś odrażającego - brakuje środków na
    leczenie ludzi, a na kolejny cholerny pomnik pieniądze się znalazły."
    Jeśli to były pieniądze osób, które nie mogły ich wydać na swoje
    leczenie, a mieli kaprys wydać na coś innego - to tak jak napisałem, mi
    nic do tego. I nie przeciwstawiałbym tego, że jeden wydaje swoje
    prywatne pieniądze na coś, a drugi nie ma na leczenie. Oczywiście
    przykre to jest, ale to ten co ma tamte pieniądze ma prawo dysponowania
    nimi.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 27. Data: 2012-05-28 11:39:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2012 10:42, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > prywatne pieniądze na coś, a drugi nie ma na leczenie. Oczywiście
    > przykre to jest, ale to ten co ma tamte pieniądze ma prawo dysponowania

    Ale to są ci sami ludzie, co marudzą, że pieniędzy mało. Dociera?

    Czyli grupa ludzi buduje takie coś, a potem marudzi, że nie ma pieniędzy
    (niekoniecznie dla nich).

  • 28. Data: 2012-05-28 12:48:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-05-28 00:19:09 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

    > Wtedy by była matka Boska. A ona się nazywa Matka Boska.

    Po urodzeniu? I tak ją rodzice wołali aż do dnia, gdy zaciążyła z bogiem?
    Nie wierzę (!).

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2012-05-28 13:26:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Po urodzeniu? I tak ją rodzice wołali aż do dnia, gdy zaciążyła z
    > bogiem? Nie wierzę (!).

    A jakie to ma znaczenie? Wtedy jeszcze nie pełniła urzędu.

  • 30. Data: 2012-06-05 17:23:54
    Od: j...@m...pl (fjkdavhlakhdv)

    :D

    --