    Date: Mon, 28 May 2012 10:22:56 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby

    W dniu 2012-05-28 10:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko dlaczego potem pyskują, że biedni, że nie mają pieniędzy, że nie
    > ma środków na leczenie itepe?

    A co ma piernik do wiatraka? To, że nadwyżkę swoich środków kiedyś
    przeznaczyli na cudze leczenie, wcale nie musi oznaczać, że jeśli będą
    sami potrzebowali, to ktoś ofiaruje na ich leczenie.

    > Dobry? Co takiego dobrego jest w tym koszmarku?

    Dla mnie nic, dla ciebie zapewne też, ale to jest subiektywne.

    > Marnowanie jedzenia jest obiektywnie złe.

    Wszystko zależy od tego jak zdefiniujemy "marnowanie jedzenia" Ja
    uważam, że marnowaniem jedzenia jest dokarmianie gołębi, ale są osoby,
    które uważają to za dobry uczynek. I pokaż mi gdzie tu jest obiektywizm.
    To Ty uważasz, że tu jest jakiś obiektywizm.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl