  • 1. Data: 2012-05-24 18:57:35
    Temat: papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
    Od: "medly" <h...@t...org>

    Chciałbym produkować papier toaletowy z twarzą nielubianego polityka, czy
    łamię tym jakieś prawo? Jest to obraza majestatu, lub bezprawne
    wykorzystanie wizerunku?

  • 2. Data: 2012-05-24 21:12:36
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-24 18:57, medly pisze:
    > Chciałbym produkować papier toaletowy z twarzą nielubianego polityka,
    > czy łamię tym jakieś prawo? Jest to obraza majestatu, lub bezprawne
    > wykorzystanie wizerunku?

    Chodzi Ci o żyjącego, czy nieżyjącego z braci-bliźniaków?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-05-24 23:10:15
    Od: "medly" <h...@t...org>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Chodzi Ci o żyjącego, czy nieżyjącego z braci-bliźniaków?

    O żyjącego jedynaka

  • 4. Data: 2012-05-25 19:34:18
    Od: "Jarosław Bomba" <b...@g...com>

    taki papier juz byl - schodzil jak woda na Allegro ;-) z tym ze wizerunkow
    politykow bylo tam sporo .... po pewnym czasie zniknal ... nie sadze ze
    dobrowolnie zrezygnowali z zarobku ;)

  • 5. Data: 2012-05-26 14:00:53
    Od: Randal Iduchhopkirka <o...@g...com>

    On 24 Maj, 18:57, "medly" <h...@t...org> wrote:
    > Chciałbym produkować papier toaletowy z twarzą nielubianego polityka, czy
    > łamię tym jakieś prawo? Jest to obraza majestatu, lub bezprawne
    > wykorzystanie wizerunku?

    Jeżeli będzie papier z Karolem Wojtyłą, to kupię go hurtowo. Gdzie się
    kontaktować w tej sprawie?

  • 6. Data: 2012-05-26 14:19:39
    Od: xxx <k...@g...pl>

    W dniu 2012-05-26 14:00, Randal Iduchhopkirka pisze:

    > Jeżeli będzie papier z Karolem Wojtyłą, to kupię go hurtowo. Gdzie się
    > kontaktować w tej sprawie?

    ŚWIR :) Nie słuchajcie go!

  • 7. Data: 2012-05-26 22:30:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    xxx <k...@g...pl> wrote:

    > ŚWIR :) Nie słuchajcie go!

    Ale dlaczego? Ja również jestem zainteresowany!

  • 8. Data: 2012-05-26 22:37:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.05.2012 18:57, medly pisze:
    > Chciałbym produkować papier toaletowy z twarzą nielubianego polityka,
    > czy łamię tym jakieś prawo? Jest to obraza majestatu

    U nas nie ma monarchii.

    > lub bezprawne wykorzystanie wizerunku?

    A to już prędzej.

  • 9. Data: 2012-05-27 00:52:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > U nas nie ma monarchii.

    Ależ jest.
    Królem Polski jest Jezus Chytrus a królową Matka Boska Zajebista.

  • 10. Data: 2012-05-27 01:11:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2012 00:52, Skrypëk pisze:

    > Ależ jest.
    > Królem Polski jest Jezus Chytrus a królową Matka Boska Zajebista.

    Ależ skąd - fundziaki ciągle walczą o tę swoją "intronizację".

    Póki co tylko kiczowate pomniki stawiają.

    Swoją szosą to jest coś odrażającego - brakuje środków na leczenie
    ludzi, a na kolejny cholerny pomnik pieniądze się znalazły.

    Chociaż żeby to był jedyny przypadek marnowania zasobów...