    Date: Mon, 28 May 2012 10:42:29 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
    <4fc1633e$1@news.home.net.pl> <jpshcu$q8u$1@inews.gazeta.pl>
    <4fc1f37c$1@news.home.net.pl> <jpsvfi$pqh$1@inews.gazeta.pl>
    <4fc2099e$1@news.home.net.pl> <jptjmk$cnj$1@inews.gazeta.pl>
    <4fc2614f$1@news.home.net.pl>
    <4fc31c4c$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fc3331b$1@news.home.net.pl>
    <4fc335e1$0$26689$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>

    W dniu 2012-05-28 10:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Ręce opadają...
    >
    > Nie wydali na cudze leczenie, tylko przeputali na kiczowatą bryłę
    > betonu! A teraz marudzą, że mało pieniędzy.

    jeśli wydali na to swoje pieniądze, które powinni przeznaczyć na
    leczenie swoje, to tak. Wtedy po prostu mi ich nie żal, sami wybrali.
    Tylko, że "Swoją szosą to jest coś odrażającego - brakuje środków na
    leczenie ludzi, a na kolejny cholerny pomnik pieniądze się znalazły."
    Jeśli to były pieniądze osób, które nie mogły ich wydać na swoje
    leczenie, a mieli kaprys wydać na coś innego - to tak jak napisałem, mi
    nic do tego. I nie przeciwstawiałbym tego, że jeden wydaje swoje
    prywatne pieniądze na coś, a drugi nie ma na leczenie. Oczywiście
    przykre to jest, ale to ten co ma tamte pieniądze ma prawo dysponowania
    nimi.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl