  • 61. Data: 2021-07-06 09:30:12
    Temat: Re: palik ("geodezyjny")
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.07.2021 o 01:54, Animka pisze:

    > Na swoją matke też mówisz babi szcze?

    Nie. Zacytowałem poprzednika.

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2021-07-06 11:00:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 09:30:12 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie. Zacytowałem poprzednika.

    Najwyraźniej ci się spodobało. A do cytowania służą cudzysłowy.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 63. Data: 2021-07-06 11:32:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Najwyraźniej ci się spodobało. A do cytowania służą cudzysłowy.

    Ale u niego nie zauważyłeś :-P

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2021-07-06 12:02:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 11:32:04 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale u niego nie zauważyłeś :-P

    To cię nie uwalnia od winy.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 65. Data: 2021-07-07 13:04:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jul 2021 16:32:43 +0200, Robert Tomasik wrote:
    [...]ślne może być problemem. Za wykroczenie przeważnie nie.
    > I już hurtem odpowiadając i Jackowi. Przytoczyłem kilka przepisów, by
    > ewentualnie zainicjować merytoryczną dyskusję. Po Jacku niespecjalnie
    > się tego spodziewałem, ale cuda się zdarzają. Tak, czy siak, o ile
    > podobnie do Jacka mam wątpliwości, czy właściwym zarzutem będzie
    > usuwanie znaków granicznych (przez niektórych co mniej zorientowanych
    > zwanych geodezyjnymi, bo do tego umieją znaleźć w Wikipedii definicję),
    > to uważam, że nadal celowe ich wyrywanie powinno podlegać
    > odpowiedzialności karnej, a nie tylko cywilnej.

    Ale czy taki "palik geodezyjny" nie powinien byc jakos specjalnie
    oznakowany?
    A tu napis "krzyż" ... nic nie mowiacy.

    Pozostaje kwestia, ze ktos sobie na placu budowy paliki powbijal,
    aby budowe rozpoczac, i usuniecie ich chyba powinno byc karalne,
    ale ... jakies oznakowanie, ze to publiczne miejsce staje sie teraz
    placem budowy czy choc terenem prywatnym ?

    J.

  • 66. Data: 2021-07-07 13:18:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > to uważam, że nadal celowe ich wyrywanie powinno podlegać
    > odpowiedzialności karnej, a nie tylko cywilnej.

    Kobieta powinna była powiedzieć, że ten palik obraził jej uczucia
    religijne. Nie może przecież być tak, że ktoś na jakimś byle paliku robi
    sobie napis krzyż, bo to nie jest krzyż, tylko jakiś palik.
    Za ten atak na kościół i za obrazę uczuć religijnych prokuratura powinna
    oskarżyć osobę, która ten napis celowo na paliku zamieściła, a kobieta
    powinna dostać pochwałę, że nie przeszła obojętnie obok takiej celowej
    profanacji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 67. Data: 2021-07-07 13:26:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > powinna oskarżyć osobę, która ten napis celowo na paliku zamieściła, a
    > kobieta powinna dostać pochwałę, że nie przeszła obojętnie obok takiej

    Proście a będzie wam dane (z *szerokimi* konsekwencjami "precedensu") :-)

    --
    A. Filip

  • 68. Data: 2021-07-07 15:39:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 13:04, J.F pisze:

> [...]
    > ale ... jakies oznakowanie, ze to publiczne miejsce staje sie teraz
    > placem budowy czy choc terenem prywatnym ?

    Moim zdaniem zdecydowanie tak. Bo przecież może ktoś tam spacerować i
    nieświadomy cenności kija użyć go do aportowania przez psa.

    --
    Robert Tomasik

  • 69. Data: 2021-07-07 15:42:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 13:18, Kviat pisze:

    > Kobieta powinna była powiedzieć,

    Spokojnie da się wymyślić cały szereg sytuacji, w których takie wyrwanie
    palika nie będzie karalne. Bo przede wszystkim należałoby jakoś
    oznakować plac budowy. Czy każdy palik z napisem "krzyż" podlega
    ochronie? Tu podejrzewam, że problemem jest to, iż w jakiś sposób
    udowodniono, że kobieta palik celowo wyrwała.

    --
    Robert Tomasik

  • 70. Data: 2021-07-07 15:55:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > ochronie? Tu podejrzewam, że problemem jest to, iż w jakiś sposób
    > udowodniono, że kobieta palik celowo wyrwała.

    A ty jak zwykle sarkazmu nie rozpoznałeś.

    Łopatologicznie: w tym katolandzie można wszystko usprawiedliwić religią
    i dzięki temu liczyć na pobłażliwość organów ścigania. Albo liczyć na
    ich wyjątkową aktywność.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr