  • 51. Data: 2021-07-05 07:20:16
    Temat: Re: palik
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na wszelki wypadek zwracają się o monitoring po 32 dniach.

    -----

  • 52. Data: 2021-07-05 07:25:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na wszelki wypadek należy przedstawić zarzut morderstwa, w końcu jakiś robak mógł
    zginąć, a resztę się ustali na dołku w toalecie.
    W ostateczności podrzuci się działkę hery lub zdjęcia wnuczki komendanta.

    -----

  • 53. Data: 2021-07-05 10:25:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 09:40:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tak, czy siak po co kradła znak geodezyjny?

    Możecie grac w piątkę w tenisa, ale nazywajcie tego deblem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 54. Data: 2021-07-05 19:29:38
    Temat: Re: palik ("geodezyjny")
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Po drugie, nie oczekiwałbym jakiejś istotnej kary za zniszczenie znaku
    > geodezyjnego, bo wątpię jednak aby babiszcze miało takie intencje i nie sądzę
    > aby się to w sądzie utrzymało.

    Babiszcze chciał pokazać, że się nie zgadza na budowę kościoła -
    zapewne. Problemem stało się to, ze ją ustalono.

    > Po trzecie, pytanie, czy jej działanie faktycznie skutkuje jakąś wymierną szkodą.
    > Jeśli tak, tzn. trzeba niestety wezwać geodetę no to chyba nie ma zmiłuj. Ale
    > może nie trzeba, bo dziura nadal została i wystarczyło włożyć inny słupek?

    Am jak krzyż stanie w niewłaściwym miejscu? Pytanie, czy plac budowy nie
    powinien być jakoś zabezpieczony przed kicaniem babiszczy? Inaczej, niż
    tylko powierzony "opiece boskiej"?

    > Po czwarte, nie wiem z jakich pobudek działał pan ksionc składają zawiadomienie.

    Pewnie chciał ukarania babiszcza.

    --
    Robert Tomasik

  • 55. Data: 2021-07-05 20:12:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2021 19:29:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pewnie chciał ukarania babiszcza.

    Cały Tomasik, ze swoją gliniarską arogancją i pogardą dla innych. A
    wystarczyło powiedzieć "kobieta".
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 56. Data: 2021-07-05 20:56:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Cały Tomasik, ze swoją gliniarską arogancją i pogardą dla innych.
    > A wystarczyło powiedzieć "kobieta".

    A (zamierzony) efekt byłby ten sam?

    Przeważnie mówi się facet ale czasem "męska szowinistyczna świnia"
    pasuje bardziej. Zaś w odpowiedzi na użycie "ksionc" zamiast ksiądz
    użycie "babiszcze" zamiast kobieta IMHO jest bardziej na miejscu i nie
    obniża (znacznie) poziomu/dna "dyskusji".

    --
    A. Filip

  • 57. Data: 2021-07-06 01:48:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Babiszcze chciał pokazać, że się nie zgadza na budowę kościoła -
    > zapewne. Problemem stało się to, ze ją ustalono.

    Chciałem iść po lini przypisywania szlachetnych intencji :) no ale
    zasadniczo też tak myślę. Wyrwała ten kołek, wyrzuciła, potem albo ktoś
    jej coś powiedział (że to był znak geo), albo z innego powodu się
    wystraszyła i aby chronić dupę wpadła na przebiegły pomysł: napiszę
    posta na forum, że był to kołek niebezpieczny.

    > Am jak krzyż stanie w niewłaściwym miejscu? Pytanie, czy plac budowy nie
    > powinien być jakoś zabezpieczony przed kicaniem babiszczy? Inaczej, niż
    > tylko powierzony "opiece boskiej"?

    Może i powinien, ale o ile (oceniając rozsądnie) coś nie stwarza
    jakiegoś oczywistego niebezpieczeństwa dla innych, to nie powinno się
    raczej tego ruszać jeśli nie jest się tego czegoś właścicielem lub
    zarządzającym terenem. Trudno się tu będzie MZ dopatrzyć ochrony dobra
    wyższego z poswięceniem niższego.

    > Pewnie chciał ukarania babiszcza.

    Całkiem możliwe.

    --
    Marcin

  • 58. Data: 2021-07-06 01:54:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Na swoją matke też mówisz babi szcze?

    --
    animka

  • 59. Data: 2021-07-06 01:54:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-05, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > użycie "babiszcze" zamiast kobieta IMHO jest bardziej na miejscu i nie
    > obniża (znacznie) poziomu/dna "dyskusji".

    Zacznijmy od tego, że to ja, nie Robert, użyłem i babiszcza i ksionc w
    tej samej wypowiedzi. Dodajmy, że jak ktos się przyerdala do takich
    określeń w tego typu dyskusjach to albo podkręcono mu poziom frustracji
    (przykład - niesatysfakcjonujący wyniki konforntacji erudycyjno-
    prawniczej), albo jest religijnym oszołomem. Albo wystąpił ponownie
    czynnik środowiskowy.

    --
    Marcin

  • 60. Data: 2021-07-06 02:04:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-05, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Na swoją matke też mówisz babi szcze?

    Jak zacznie włazić na cudzy teren, go dewastować, a potem wyprawiać
    cyrki ze strachu, że za to beknie, to niewykluczone że zacznę. Z tym, że
    moja matka ma raczej do siebie spory dystans więc nie spodziewam się
    jakiś spektakularnych reakcji.

    --
    Marcin