  • 1. Data: 2005-01-31 01:50:22
    Temat: palenie na klatce lub w piwnicy
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mieszkam w bloku. Jeden z sąsiadów pomimo wielokrotnych upomnień nie chce
    zaprzestać palenia papierosów na klatce schodowej. W konsekwencji przejście z
    dołu do mieszkania owocuje smrodem włosów i ubrań, ponadto mam małe dziecko i
    nie chce, aby wdychało dym. Są sytuacje, kiedy smród dostaje się do mieszkania
    przez zamknięte drzwi.
    Czy są jakieś przepisy (poza regulaminem spółdzielni), które regulują kwestię
    palenia na klatce schodowej ? Regulamin zawiera jedynie punkt, że
    niedopuszczalne jest uprzykrzanie życia innym lokatorom. Pewnie można by to
    podciągnąć, ale na przykład ulicę dalej są w klatkach wyraźne tabliczki z
    zakazem palenia.

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

  • 2. Data: 2005-01-31 01:58:16
    Temat: Re: palenie na klatce lub w piwnicy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz wrote:
> [...]
    > podciągnąć, ale na przykład ulicę dalej są w klatkach wyraźne tabliczki z

    Przekreć na policję, albo straż miejską w zależności co masz pod ręką.

  • 3. Data: 2005-01-31 02:12:32
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Przekreć na policję, albo straż miejską w zależności co masz pod ręką.

    Kpisz ze mnie ?
    Chyba muszę mieć jakąś podstawę ...

  • 4. Data: 2005-01-31 02:28:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz wrote:

    > Kpisz ze mnie ?
    > Chyba muszę mieć jakąś podstawę ...

    W takim razie przeszukaj sobie archiwum grupy. Ile razy można się powtarzać.

  • 5. Data: 2005-01-31 03:11:49
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > W takim razie przeszukaj sobie archiwum grupy. Ile razy można się powtarzać.

    Opinie znalezione na groups.google.pl są rozbieżne. Dlatego proszę o wskazanie
    konkretnego przepisu. I rozszerzę wątek: co z paleniem na przystankach
    komunikacji miejskiej czy też pkp ?

  • 6. Data: 2005-01-31 10:36:24
    Od: "karrool" <t...@w...pl>

> [...]
    dziecko i
    > nie chce, aby wdychało dym. Są sytuacje, kiedy smród dostaje się do

    oj taki niepalący to też potrafi śmierdzieć
    i co zastrzelić cię mam?
    przestań toczyć pianę

  • 7. Data: 2005-01-31 10:38:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    karrool wrote:

    > przejście z

    > dziecko i

    > mieszkania

    > oj taki niepalący to też potrafi śmierdzieć
    > i co zastrzelić cię mam?
    > przestań toczyć pianę

    Ale taki śmierdzący niepalący nie leży ci na wycieraczce pod drzwiami.
    Klatka schodowa to nie palarnia.

  • 8. Data: 2005-01-31 10:42:08
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    --
    Piotr
    > Kpisz ze mnie ?
    > Chyba muszę mieć jakąś podstawę ...

    A jak chciałbyś zadzwonić aby zgłosić włamanie albo morderstwo to też musisz
    podać podstawę...?

  • 9. Data: 2005-01-31 11:27:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale taki śmierdzący niepalący nie leży ci na wycieraczce pod drzwiami.
    > Klatka schodowa to nie palarnia.

    a on sie kladzie na Twoja wycieraczke?

    P.

  • 10. Data: 2005-01-31 12:44:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomasz <t...@p...onet.pl> napisali:
    > Witam.
    >
    > Mieszkam w bloku. Jeden z sąsiadów pomimo wielokrotnych upomnień nie chce
    > zaprzestać palenia papierosów na klatce schodowej.

    Daj spokoj, moze zona mu nie pozwala palic w domu?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .