  • 31. Data: 2005-05-05 10:17:57
    Temat: Re: palenie na klatce lub w piwnicy
    Od: Qdłaty<s...@w...pl>

    STOP!!!!!

    a ja mam wrażenie, że większość z Was postradała zmysły!

    sądzę, że posty w większości należą do palaczy, dlatego taka wasza liberalna
    postawa w stosunku do śmierdziela i jego fajek, których i ja nie życzyłbym sobie
    w domu, ani an klatce, która nie jest tylko jego własnością

    chyba podstwą jest to, że prawo jednego nie może ograniczać prawa drugiego
    - a tu najwyraźniej jest to zachwiane i to bardzo...

    racja - nikt mu nie zabrania palić (no może poza jego żoną ;p ) o ile to jest
    tam, gdzie innemu to nie przeszkadza, ale dlaczego ktoś, kto nie życzy sobie
    nawet kilku sekund spędzić w dymie
    podczas wychodzenia z mieszkania i schodzenia klatką do wyjścia ma być do tego
    zmuszony?!?!

    nie chcę - nie muszę!

    skoro sąsiad tak tępy i nie potrafi tego zrozumieć i nie dociera do niego nic
    (bo mniemam, że wcześniejsze próby powstrzymania go już miały miejsce), to
    trzeba mu inaczej zabrnić robienia tego!

    gdybym tylko potrafiłł poradzić w tej sprawie, to zrobiłbym to, ale ponieważ
    nie potrafię pozostaje mi tylko stanąć w obronie Tomasza

    myślę, że lepiej by było, gdyby węikszość przestała na niego najeżdżać a
    skierowała go pod dobry adres, nie próbując co rusz wyżyć się na nim wyzywając
    od pieniaczy

    proste - nie chcesz pomóc - nie pisz innych bzdur!

    a ja wolę smród moich małych myszy z ich klatki, albo moich dredów ( ;-p )
    (które to mogą przeszkadzać tylko i wyłącznie mnie, lub mojej kobiecie, i nikomu
    innemu) a nie dymu, więc dlaczego miałbym go wąchać?

    trochę życzliwości i empatii, a dla nierozumnych palaczy - obyśta zdechla raso
    dymiONca a nieczysta! ;p

    pozdrawiam pieniaczy - kolejny pieniacz :]

    /Qdłaty

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 32. Data: 2005-05-05 10:17:57
    Od: szmergiel<s...@w...pl>

[...]