  • 1. Data: 2005-01-31 01:11:16
    Temat: domena i niezastrzezony znak towarowy
    Od: koszmarek <i...@s...pl>

    Mam małe pytanie, nie wiem czy ta grupa... no ale strzelam

    Powiedzmy, że jest sobie jakaś średnio (mi) znana firma:

    Czy jeżeli jakaś nazwa nie widnieje tu:
    http://www.uprp.pl/patentwebaccess/databasechoose.as
    px?language=polski
    (Znaki towarowe oraz Międzynarodowe znaki towarowe)

    to mogę ją zarejestrować bez żadnych problemów, czy jeszcze gdzieś muszę
    poszukać? I np. mogę ją później odsprzedać? (Jako osoba prywatna)

    Drugie, równie ważne, jeśli już w przyszłości ta nazwa zostanie
    zastrzeżona to będą mi mogli tę domenę odebrać? (Trochę bez sensu by to
    było...)

    Jak rozumiem obecność w jakiejkolwiek z tych baz dyskfalifikuje niejako
    moje prawo do tej domeny...(pomijając sztuczki z rejestrowaniem firmy w
    innej branży)

    dzięki za odpowiedź :)

    --
    die("Grrr...");