  • 11. Data: 2005-01-31 13:04:00
    Temat: Re: palenie na klatce lub w piwnicy
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):
    > Ale taki śmierdzący niepalący nie leży ci na wycieraczce pod drzwiami.
    > Klatka schodowa to nie palarnia.

    poza tym drogi karroolu nie sugeruj niczego, jesli nie jestes tego pewien...

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 12. Data: 2005-01-31 13:46:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Daj spokoj, moze zona mu nie pozwala palic w domu?

    To niech sobie, burak jeden, poszuka palarni albo wyjdzie gdzieś dalej w
    teren.

  • 13. Data: 2005-01-31 13:52:21
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Mon, 31 Jan 2005 12:44:26 +0000 (UTC), Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Daj spokoj, moze zona mu nie pozwala palic w domu?

    w naszym kraju ulubionym zajęciem niektórych ludzi jest zabranianie innym
    "czegoś" ,a więc zabraniją : budowy autostrad,stawiania
    supermaketów,robienia ogródków obok bloków,głośnego dzwonienia kościelnych
    dzwonów/ na 100% było/,regulacji rzeki by nie zalewała miasta,wycinania
    krzaków na terenie zalewowym ,malowania własnego domu- bydynku mieszkalnego
    na jaskrawy kolor/też było -sprawa w sądzie/ i wielu innych spraw,a jak nic
    innego się nie da wymyślec możan zabronić palenia papierosów - więc nie
    dziw się mu ,jest okazja coś zabronić to zabrania.
    JanuszHr

  • 14. Data: 2005-01-31 13:56:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > To niech sobie, burak jeden, poszuka palarni albo wyjdzie gdzieś dalej w
    > teren.

    Podstawa prawna?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 15. Data: 2005-01-31 14:00:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Podstawa prawna?

    Poszukaj sobie w archiwum.

  • 16. Data: 2005-01-31 14:03:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Janusz wrote:

> [...]
    > innego się nie da wymyślec możan zabronić palenia papierosów - więc nie
    > dziw się mu ,jest okazja coś zabronić to zabrania.

    Ja mu nie zabraniam palić. Ja nie mam ochoty palić razem z nim, ani
    chodzić po śmierdzącej klatce schodowej zawalonej petami.

  • 17. Data: 2005-01-31 14:09:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Poszukaj sobie w archiwum.

    Nie chce mi sie. Prawo prawem, a ludzie jakos sie caly czas po sadach nie
    ciagaja. Ja sie nie czepiam, ze mi sasiadka zalala mieszkanie, ona sie nie
    czepia jak robie impreze. I zyje sie milo, kdo czasu natrafienia na
    pieniacza AL.
    Poczekaj jak ci komornik za 200zl dlugu zlicytuje skuterek, to bedziesz
    innym glosem spiewal :)

  • 18. Data: 2005-01-31 14:22:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie chce mi sie. Prawo prawem, a ludzie jakos sie caly czas po sadach nie
    > ciagaja. Ja sie nie czepiam, ze mi sasiadka zalala mieszkanie, ona sie nie
    > czepia jak robie impreze.

    Jedno to wypadek (i pewnie była ubezpieczona) a drugie to celowe
    działanie - jeśi nie widzisz różnicy, to jesteś wyjątkowo głupi...

    > I zyje sie milo, kdo czasu natrafienia na
    > pieniacza AL.

    Pieniacza? Czyli ktoś, kto sobie nie życzy być zatruwanym przez jakiegoś
    nikotynowgo narkomana, to pieniacz?

    > Poczekaj jak ci komornik za 200zl dlugu zlicytuje skuterek, to bedziesz
    > innym glosem spiewal :)

    Spadaj na drzewo banany prostować (c)

  • 19. Data: 2005-01-31 14:36:09
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Jedno to wypadek (i pewnie była ubezpieczona) a drugie to celowe
    > działanie - jeśi nie widzisz różnicy, to jesteś wyjątkowo głupi...

    Po prostu przedkladamy dobrosasiedzkie stosunki ponad zatruwanie sobie
    zycia. Ale pewnie taki maly pieniacz jak ty, nie jest w stanie tego pojac.

    > Spadaj na drzewo banany prostować (c)

    Slyszalem, ze w realu nie jestes taki hardy... ;>

  • 20. Data: 2005-01-31 14:36:50
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    witek wrote:

    > Ja mu nie zabraniam palić. Ja nie mam ochoty palić razem z nim, ani
    > chodzić po śmierdzącej klatce schodowej zawalonej petami.

    Ktos Ci juz radzil, zadzwon po Policje lub SM. Skoro smierdziel nie
    przyjmuja do wiadomosci jak go prosi zwykly obywatel, to moze poslucha
    mundurowych.

    --
    pozdrawiam
    Mithos