  • 1. Data: 2002-04-25 13:46:20
    Temat: oprogramowanie na CD
    Od: "jac" <s...@g...pl>

    Czy mogę mieć oprogramowanie typu freeware i shareware na CD w pracy, płytka
    z oprogramowaniem którego używam częściowo w pracy i domu.(Na CD programy z
    stron producentów(30dniowe shareware i freeware)).

    Pozdrawiam. Jac.

  • 2. Data: 2002-04-25 14:40:04
    Temat: Re: oprogramowanie na CD
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 25 Apr 2002, jac wrote:

    > Czy mogę mieć oprogramowanie typu freeware i shareware na CD w pracy, płytka
    > z oprogramowaniem którego używam częściowo w pracy i domu.(Na CD programy z
    > stron producentów(30dniowe shareware i freeware)).

    Nie wiem, spytaj się swojego informatyka. Jeśli się zgodzi to poczytaj
    licencje odpowiednich programów.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-26 07:36:55
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Freeware - to darmowe oprogramowanie - zazwyczaj bez warunków...
    Możesz używac tego w pracy i w domu - do woli....
    Chyba, że producent napisał cos takiego...:
    - Możesz sobie używać tego oprogramowania do swoich celów domowych...a nie
    do komercyjnych.
    Tak jest zazwyczaj z częścia skryptów i appletów... Czasem zdarza się i przy
    oprogramowaniu użytkowym. Musisz po prostu dokładnie przeczytać plik
    readme.txt lub czytajto.txt.. ewentualnie w programie...w zakładkach : o
    programie, o wydawcy.. Tam zazwyczaj znajduje się wyjasnienie w jakim
    stopniu można użytkować program.

    Karolina

  • 4. Data: 2002-04-26 08:08:06
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "jac" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z oprogramowaniem którego używam częściowo w pracy i domu.(Na CD programy
    > stron producentów(30dniowe shareware i freeware)).

    Mieć możesz. A co do używania to zależy od licencji konkretnego programu.
    Często free i shareware używane w pracy są płatne albo dużo droższe niż do
    użytku prywatnego.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-04-27 00:09:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Apr 2002, grzechutek wrote:

    >+ Freeware - to darmowe oprogramowanie - zazwyczaj bez warunków...
    >+ Możesz używac tego w pracy i w domu - do woli....

    Chciałbym zaprotestować: wszyscy jednolicie pomijają
    wolę właściciela komputerów (pracodawcy, może być firma
    państwowa reprezentowana przez dyrektora) który (np.
    w regulaminie pracy) może narzucić dowolne ograniczenia.
    A pytanie jest tak postawione, że nie bardzo wiadomo
    czy "ta sprawa" nie była w zakresie pytania :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-04-29 13:22:22
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > Chciałbym zaprotestować: wszyscy jednolicie pomijają
    > wolę właściciela komputerów (pracodawcy, może być firma

    Chcesz powiedzieć, że pracodawca może mi zabronić posiadania CD z programami
    (hint: Nigdzie nie było mowy o instalowaniu)?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775