  • 1. Data: 2002-04-25 12:43:08
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: "[api]" <a...@p...com.pl>

    Witam
    Dzisiaj w szkole wszyscy uczniowie czwartych klas otrzymali adresowane
    imiennie kopertych,a w nich zyczenia zdania matury. Za cala akcja stoi
    poslanka SLD z mojego regionu. Nie wiem jeszcze, czy uczniowie innych szkol
    tez dostali taki "prezent", ale sie dowiem. Pomijajac kwestie propagandy i
    kosztow (o ile sie orientuje, to partie sa finansowane z budzetu, czyli
    naszej kasy) interesuje mnie skad pani Kowalska wziela nasze dane osobowe.
    Wygladalo to tak:

    SZ.P.
    Jan Nowak
    Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych Nr 1
    ul.Mila
    kod i miasto

    Czy szkola ma prawo udostepniac dane o uczniach (chocby tylko imie i
    nazwisko)?