  • 1. Data: 2003-09-27 10:19:50
    Temat: oplata za odpis wyroku
    Od: "Tomek" <g...@k...onet.pl>

    Witam
    czy ktos wie jaka jest oplata zw odpis wyroku? Spotkalem sie z dwiema
    opiniami
    1. - 6 zl z kazda strone
    2 - 6 zl za kazdy punkt wyroku
    Pani z sekretarialtu sadu cywilnego policzyla mi wg opcji nr 2
    Chyba, ze kazdy punk miesci sie na osobnej stronie :-)

    Pozdrawiam

    Tomasz G.

  • 2. Data: 2003-09-27 11:15:34
    Temat: Re: oplata za odpis wyroku
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <g...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pani z sekretarialtu sadu cywilnego policzyla mi wg opcji nr 2
    > Chyba, ze kazdy punk miesci sie na osobnej stronie :-)

    Karne sprawy

    § 2. Za wydanie uwierzytelnionego odpisu z akt sprawy pobiera się opłatę w
    wysokości 6 zł za każdą stronicę.

    Cywilne

    § 1. 1. Za klauzulę wykonalności, stwierdzenie prawomocności, odpisy,
    zaświadczenia, wyciągi oraz inne dokumenty wydawane na wniosek na podstawie
    akt pobiera się opłatę kancelaryjną w kwocie 6 zł za każdą stronicę wydanego
    dokumentu

  • 3. Data: 2003-09-27 11:19:20
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > akt pobiera się opłatę kancelaryjną w kwocie 6 zł za każdą stronicę wydanego

    A w warszawskim sądzie cywilnym na Barskiej za klauzulę wykonalności (1
    strona) pobrano 12zł. Dlaczego?

    Liwiusz
    l...@i...pl

  • 4. Data: 2003-09-27 11:19:46
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

> [...]
    > Pani z sekretarialtu sadu cywilnego policzyla mi wg opcji nr 2
    > Chyba, ze kazdy punk miesci sie na osobnej stronie :-)

    6 zł za strone
    6 zł za stwierdzenie prawomocności (taki stepelek)

    ale w sekreteriatach pracują czasem kompletne trolle

  • 5. Data: 2003-09-28 18:47:13
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > A w warszawskim sądzie cywilnym na Barskiej za klauzulę wykonalności (1
    > strona) pobrano 12zł. Dlaczego?

    Ja tez płaciłem 12 ostatnio (IV cywilny Solidarnosci).

    --
    Depi.

  • 6. Data: 2003-09-28 20:19:14
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    > A w warszawskim sądzie cywilnym na Barskiej za klauzulę wykonalności (1
    > strona) pobrano 12zł. Dlaczego?

    bo za odpis - 6 zł + za klauzulę wykonalności 6 zł, co w sumie daje 12 zł?
    gdyby odpis miał 2 strony i miałby byćopatrzony klauzulą wykonalności
    zapłaciłbyś 18 zł.
    ustawa o kosztach precyzuje za co jest pobierana opłata kancelaryjna
    (wspomniany w którymś poście art. 38 u.o.k.s.)

  • 7. Data: 2003-09-28 20:28:55
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    > bo za odpis - 6 zł + za klauzulę wykonalności 6 zł, co w sumie daje 12 zł?
    > gdyby odpis miał 2 strony i miałby byćopatrzony klauzulą wykonalności
    > zapłaciłbyś 18 zł.

    Dokladnie tak.
    Tez mialem na dwoch stronach + klauzula i bylo 18 zeta.
    --
    Maciek

  • 8. Data: 2003-09-29 15:35:15
    Od: "Tomek" <g...@k...onet.pl>

    dzieki wszystkim za informacje :-)
    Chyba zadzwonie ponownie, zapytam ile stron liczy sobie wyrok i wykonam
    proste mnozenie :-)

    Pozdrawiam

    Tomek