  • 1. Data: 2003-09-27 08:27:54
    Temat: 800 brutto 588 na rękę :-)
    Od: "Sławek (onet)" <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Proszę o pomoc w następującej kwestii.
    Najniższe wynagrodzenie brutto to na dzień dzisiejszy 800 zł brutto.
    Gdzie szukać podstawy prawnej??
    Wiem już, że NIE - Kodeks Pracy i Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu
    bezrobociu.

    Sławek

  • 2. Data: 2003-09-27 17:00:11
    Temat: Re: 800 brutto 588 na rękę :-)
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sławek (onet) -----###
> [...]
    > Gdzie szukać podstawy prawnej??
    > Wiem już, że NIE - Kodeks Pracy i Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu

    ustawa z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
    (Dz. U. Nr 200, poz. 1679)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...