  • 21. Data: 2020-01-16 14:12:22
    Temat: Re: ogluszanie LRAD [Jak za PO policja nielegalny sprzęt kupowała (2010,2012) i "pokazywała" na Marszu Niepodległości (2011)]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja nie żałuję, że odebrali Ci esbecką emeryturę.

    -----

  • 22. Data: 2020-01-17 11:07:44
    Temat: Re: ogluszanie LRAD
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 14.01.2020 o 21:57, Animka pisze:
> [...]

    esignandviolence/long-range-acoustic-device-lrad-cor
    poration/

    https://i.imgur.com/xIdzXuk.png

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 23. Data: 2020-01-17 15:33:42
    Temat: Re: ogluszanie LRAD [Jak za PO policja nielegalny sprzęt kupowała (2010,2012)]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 14.01.2020 o 05:46, A. Filip pisze:

    >Skąd w zasadzie pomysł, że w stanie "wyższej konieczności" mógłby być
    >legalnie użyty? Użycie środków przymusu bezpośredniego określa
    >rozporządzenie i ustawa (a w zasadzie na odwrót). Ten stan "wyzszej
    >konieczności" musiałby być naprawdę wyjątkowy - policja z jakiś
    >powodów musiałaby być pozbawiona możliwości użycia przewidziabnych
    >prawem ŚPB, a

    Amunicja sie skonczyla, a tlum dalej napieral :-)
    Albo ... amunicji uzyc nie mozna, bo napieranie to za malo ...

    >jednocześnie akurat musieliby przechodzić tragarze z LRADem.

    Akurat lezal w magazynie :)

    J.

  • 24. Data: 2020-01-17 16:11:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Amunicja sie skonczyla, a tlum dalej napieral :-)
    > Albo ... amunicji uzyc nie mozna, bo napieranie to za malo ...

    IMHO Z samego założenia "stan wyższej konieczności" to coś wyjątkowego
    zdarzającego się aż tak rzadko i zróżnicowanie że prawa dla
    poszczególnych przypadków nie warto tworzyć.

    Jak pisałem przy okazji _innych_ działań policji IMHO stan wyższej
    konieczności "raz na tydzień" powinien być już regulowany przepisami dla
    konkretnej klasy przypadków.

    > Akurat lezal w magazynie :)

    Albo POPiSlicja bardzo przewidująco wozi na manifestacje tylko
    "drogie głośniki samobieżne" które jakby co zamienią się w LARD.

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2020-01-17 18:55:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2020 o 15:33, J.F. pisze:

    > Amunicja sie skonczyla, a tlum dalej napieral :-)
    > Albo ... amunicji uzyc nie mozna, bo napieranie to za malo ...

    Pałki się skończyły?

    > Akurat lezal w magazynie :)

    A tłum zebrał się akurat koło pustego magazyny, gdzie był tylko ten LRAD?

    No cóż - _jeśli_ rzeczywiście by tak było. Ale pomimo starań nie żyjemy
    jeszcze w gównopaństwie.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-01-17 19:04:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Pałki się skończyły?

    Mogly popekac, albo tlum tez mial palki, kamienie, maczety :-)

    >A tłum zebrał się akurat koło pustego magazyny, gdzie był tylko ten
    >LRAD?

    Nie tylko - mundury byly, samochody i radiostacje :-)

    >No cóż - _jeśli_ rzeczywiście by tak było. Ale pomimo starań nie
    >żyjemy jeszcze w gównopaństwie.

    Pytanie, czy ustawa wtedy na to pozwala :-)

    J.

  • 27. Data: 2020-01-17 19:39:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2020 o 19:04, J.F. pisze:

    > Mogly popekac, albo tlum tez mial palki, kamienie, maczety :-)

    Dalej - jest są regulacje o ŚPB. Ciężko sobie wyobrazić sytuację, gdy
    policja wyszła z wszyskich ŚPB przewidzianych prawem i improwizując
    mieli akurat głośny megafon. No chyba że deforma sądownictwa doszła tak
    daleko, że stan faktyczny się nie liczy. Wtedy to improwizując dojdą do
    ostrej amunicji.

    > Pytanie, czy ustawa wtedy na to pozwala :-)

    Nie pozwala, bo sytuacja jest z dupy wzięta.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2020-01-20 10:01:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-17 o 18:55, Shrek pisze:

    > Pałki się skończyły?

    wtedy można wdrożyć akcję odpowiednią. Pomarańczowa Alternatywa w
    czasach PRL-u zapoczątkowała takową pod hasłem: "pomóż milicji, pobij
    się sam" :)

    --
    http://zrzeda.pl