  • 1. Data: 2020-01-14 13:12:48
    Temat: Juszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;)
    Od: m...@g...com

    https://wiadomosci.wp.pl/sedzia-pawel-juszczyszyn-po
    jedzie-do-kancelarii-sejmu-zapozna-sie-z-listami-pop
    arcia-kandydatow-do-krs-6467579719026817a

  • 2. Data: 2020-01-16 07:06:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik mrbluesky napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >https://wiadomosci.wp.pl/sedzia-pawel-juszczyszyn-p
    ojedzie-do-kancelarii-sejmu-zapozna-sie-z-listami-po
    parcia-kandydatow-do-krs-6467579719026817a

    Ale zaraz.

    "Kancelaria Sejmu podniosła, że za takim sposobem przeprowadzenia
    dowodu przemawia również konieczność ochrony integralności oraz
    struktury dokumentu, gdyż przedmiotowe wykazy w znacznej części
    zostały sporządzone na papierze gazetowym (odpowiednie formularze do
    wypełnienia i stosownego wykorzystania były publikowane na łamach
    'Gazety Polskiej'), dlatego też ich przesłanie do siedziby sądu lub
    nawet kopiowanie grozi uszkodzeniem wnioskowanych dokumentów" -
    poinformowano w komunikacie sądu

    To akurat brzmi rozsadnie, bo sad pewnie chcial obejrzec dowody, a nie
    kopie :-)

    "Sąd Okręgowy w Olsztynie postanowieniem z dnia 13 stycznia 2020 r.
    zarządził oględziny zgłoszeń oraz list osób popierających kandydatów
    na członków Krajowej Rady Sądownictwa. Oględziny tych dokumentów sąd
    wyznaczył na 21 stycznia 2020 r. w siedzibie Kancelarii Sejmu" -
    czytamy w komunikacie rzecznika prasowego Sądu Okręgowego w Olsztynie,
    sędziego Olgierda Dąbrowskiego-Żegalskiego.

    A gdzie byl prezes sadu ? Juz nawet na to Ziobro nie moze liczyc ?

    "Sędzia Juszczyszyn najpierw został odwołany z delegacji do sądu
    okręgowego, a następnie rzecznik dyscyplinarny sędziów sądów
    powszechnych wszczął przeciwko niemu postępowanie. Kilka dni później
    prezes Sądu Rejonowego w Olsztynie Maciej Nawacki zawiesił go w
    obowiązkach sędziego.. "

    A obecny status sedziego ? Czy zasadnie wybiera sie do Sejmu ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-16 23:58:37
    Od: m...@g...com

    Juszczyszyn sie "przejedzie" na tej przejazdzce? ;P
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/sedzia-j uszczyszyn-nie-otrzyma-wgladu-do-list-po
    parcia-krs/gzmbkmn

  • 4. Data: 2020-01-16 23:59:43
    Od: m...@g...com

    S.Juszczyszyn sie "przejedzie" na tej przejazdzce? ;P

  • 5. Data: 2020-01-17 12:02:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik mrbluesky napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >S.Juszczyszyn sie "przejedzie" na tej przejazdzce? ;P
    >https://wiadomosci.onet.pl/kraj/sedzia-juszczyszyn-
    nie-otrzyma-wgladu-do-list-poparcia-krs/gzmbkmn

    I co dalej - sad bedzie nakladal kary, a prezydent uniewinnial ?
    Czy Ziobro bedzie kasacje wnosil ?

    Czy oleja a sciaga ... komornik sadowy czy skarbowy ?
    Sądowego tez chyba mozna przestraszyc :-)

    J.

  • 6. Data: 2020-01-17 23:51:35
    Od: m...@g...com

    Co dalej? Jednak juszczyszyn sie nie "przejedzie" -zmiany akcji jak w kalejdosKOpie
    ;P
    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/prezes-sad
    u-i-czlonek-nowej-krs-zabrania-sedziemu-juszczyszyno
    wi-wyjazdu-do-warszawy/3wthfwh
    I co dalej dalej...? ;)

  • 7. Data: 2020-01-18 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > poinformowano w komunikacie sądu
    >
    > To akurat brzmi rozsadnie, bo sad pewnie chcial obejrzec dowody, a

    Serio? W XXI wieku?
    Kurwa jestem w 100% pewien ze pracujesz gdzies jako urzednik ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 8. Data: 2020-01-18 11:39:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > Serio? W XXI wieku?
    > Kurwa jestem w 100% pewien ze pracujesz gdzies jako urzednik ;-P

    A co w tym dziwnego - policjantowi też pokazujesz ksero prawka a na
    granicy paszport polsatu?

    Jak władza upiera się, żeby list nie pokazać, to znaczy że sąd ma
    uzasadnione przesłanki, żeby te oryginały jednak zobaczyć.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-01-18 12:20:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2020 o 12:02, J.F. pisze:

    ie-otrzyma-wgladu-do-list-poparcia-krs/gzmbkmn

    > I co dalej - sad bedzie nakladal kary, a prezydent uniewinnial ?

    Prezydent raczej nie. Prezesem tego sądu jest nie kto inny jak nawacki
    maciej, rzekomo członek KRS, ten sam który stoi za wnioskiem do GIODO o
    utajnienie list, zawieszeniem sędziego Juszczyszyna, i podpisywaniem się
    pod listą poparcia samego siebie. Nawet by było śmieszne, gdyby to było
    w uchu prezesa.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-01-18 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    >
    > Jak władza upiera się, żeby list nie pokazać, to znaczy że sąd ma
    > uzasadnione przesłanki, żeby te oryginały jednak zobaczyć.

    Bo skoro jakosc oryginału jest watpliwa i nie nadaje sie do transportu
    etc to mozna zrobic poswiadczona kopie.
    Jeżeli sad bedzie miał watplwiości i uzna ze np potrzebna jest opinia
    grafologa to wtedy mozna wrcocic do oryginałów.
    Prawda jest taka, ze to sztuczne problemy wymyslone po to zeby nic nie
    pokazac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."