  • 1. Data: 2020-01-13 22:52:23
    Temat: Widzial ktoś gdzieś w swoich okolicach taki specyficzny samochód?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Najgorsze jest to co się może stać ze zdrowiem człowieka. Moim zdaniem
    te sygnały mogą doprowadzić do lęków, paniki i głuchoty.
    W pobliżu mojego domu to raczej taki samochód jeżdzi i ryczy. To co sie
    dzieje w tym momencie z człowiekiem trudno opisać. Najbardziej cierpia
    uszy. Przez zamknięte okna nie powinno się nic słyszeć jednak to okropne
    buczenie słychać nawet przez zamknięte plastikowe (z metalowymi
    okuciami) okna..
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/marsz-tysiaca-tog-do
    -czego-policji-potrzebny-byl-pojazd-z-systemem-do-og
    luszania/gnrd1ef

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-01-14 13:18:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > W pobliżu mojego domu to raczej taki samochód jeżdzi i ryczy.

    Masz nagranie, czy tak ci się wydaje?