  • 11. Data: 2020-01-27 14:49:25
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: z <...@...pl>

    Znaczy nie mogą skutecznie wykonywać swoje pracy bo grupa buntowników
    sobie tak zażyczyła?

  • 12. Data: 2020-01-27 14:53:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 14:41, J.F. pisze:
    > Czyli teraz: ktory sie sam zawiesi, ten niezawisly, a ktory sie nie
    > odsunie, ten pacholek pisu ? :-)

    Jest jeszcze ciekawiej. Ten sprzed wyroku wydawał praworządne wyroki a
    ten po wyroku SN już jest pachołkiem ;-)

    Gdyby to nie było STRASZNE to by było ŚMIESZNE

    I to mają być inteligentni, wykształceni, praworządni sędziowie sadu
    najwyższego?
    Bedzie wstyd jak dzieci i wnuki kiedyś o tym usłyszą ;-)

    Wszak zapewne _będą w branży_ i zrozumieją co w tym wyroku jest napisane.

    KORPORACJA ... MAĆ...

  • 13. Data: 2020-01-27 14:55:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-27 o 14:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości grup
    org...

    > To musze doczytac.
    >
    > Czyli teraz: ktory sie sam zawiesi, ten niezawisly, a ktory sie nie
    > odsunie, ten pacholek pisu ? :-)

    nie, raczej jego wyroki mogą być podważane, bo został wybrany przez
    błędnie wybrany KRS.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 14. Data: 2020-01-27 14:59:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-27 o 14:49, z pisze:
    > Znaczy nie mogą skutecznie wykonywać swoje pracy bo grupa buntowników
    > sobie tak zażyczyła?

    Nie, ponieważ grupa uzurpująca sobie większą władzę niż mają
    niewłaściwie powołała KRS, który tych sędziów wybrał. Niestety PiS
    wszędzie chce iść na skróty, bez zachowania procedur, a niestety (albo
    stety) z czasem zaczyna się to mścić.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 15. Data: 2020-01-27 15:02:27
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2020 o 14:47, z pisze:

    > Jeśli już nawet przyznamy że ci FELERNI nie powinni orzekać to takie
    > pogrobowce polski ludowej tym bardziej.

    Ale pogrobowce w postaci Piotrowicza mogą stanowić prawo?

    Albo to:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Julia_Przy%C5%82%C4%99
    bska

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2020-01-27 15:10:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > To musze doczytac.
    >
    > Czyli teraz: ktory sie sam zawiesi, ten niezawisly, a ktory sie nie
    > odsunie, ten pacholek pisu ? :-)

    Tam zaraz pachołek PiSu.
    Niezawisłość takiego sędziego można po prostu podważyć.

    Tą z różnych przyczyn zawsze można było podważyć (np. jeśli sędzia był
    znajomym jednej ze stron), teraz się pojawił dodatkowy, dość prosty
    argument, który daje stronom dodatkową broń w przypadku wyroku,
    który danej stronie nie przypadnie do gustu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 17. Data: 2020-01-27 15:38:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-27, Kviat <Kviat> wrote:

    > Ale pogrobowce w postaci Piotrowicza mogą stanowić prawo?

    Daj spokój, nie daj się wciągać w taką głupią retorykę typu "a bo oni to-tamto".

    Przecież to opinia żywcem wyjęta z retoryki rządzących,
    a merytoryczne odpowiedzi na taki argument zostały dawno olane.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 18. Data: 2020-01-27 15:56:00
    Od: z <...@...pl>

    > Niezawisłość takiego sędziego można po prostu podważyć.

    Jak zdefiniujesz niezawisłość?

    Kiedy niezawisłość sędziego można podważyć a kiedy nie?

    Jeśli jest gotów dogadywać się na telefon z ludźmi od premiera to on
    jest niezawisły czy ZAWISŁY? ;-)

  • 19. Data: 2020-01-27 15:57:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 15:02, Kviat pisze:
    > Ale pogrobowce w postaci Piotrowicza mogą stanowić prawo?

    Odpowiedziałeś argumentem "a u was biją murzynów"

    Mądrzej nie potrafisz?

    Piotrowicza też bym POGONIŁ tak samo jak Millera, Cimoszewicza...

  • 20. Data: 2020-01-27 15:59:43

    https://krytykapolityczna.pl/kraj/polityczny-cynizm-
    polakow-raport-z-badan-socjologicznych/

    Wpisuje się w te badania ;-)