  • 1. Data: 2020-01-26 11:18:05
    Temat: Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT"
    Od: u2 <u...@o...pl>

    taaa antysemityzm i homofobia szaleją w tej Bolanda:)))))))))))))

    https://wpolityce.pl/polityka/483984-jest-zawiadomie
    nie-do-prokuratury-ws-akcji-dzialacza-lgbt

    TYLKO U NAS. Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna
    od LGBT". Politycy Porozumienia zawiadamiają prokuraturę

    opublikowano: wczoraj
    autor: wPolsce.pl/Twitter Bart Staszewski

    Aktywista LGBT Bart Staszewski postanowił zrobić specyficzny performance
    i zamieścił w sieci zdjęcia przedstawiające osoby na tle znaków z
    nazwami miejscowości i dokręconym i przez nieco tablica ,,strefa wolna od
    LGBT". Nie napisał jasno, że to on dokręcił tablice, czym wprowadził w
    błąd m.in. belgijskiego europosła Guya Verhofstadta. Politycy
    Porozumienia złożyli zawiadomienie do prokuratury ws. nielegalnego
    umieszczania znaków przy drodze, co zapowiedzieli w materiale reportera
    wPolsce.pl Macieja Zemły.

    Mimo, że akcja Staszewskiego bazuje na fake newsie, mającym sugerować,
    iż rzekomo to polskie władze odpowiadają za umieszczenie tablic ,,Strefa
    wolna od LGBT", to i tak akcja spotkała się z życzliwym przyjęciem m.in.
    przez ,,Gazetę Wyborczą" i ,,Wysokie Obcasy", które są dodatkiem do ,,GW".
    W mediach tych pojawiły się teksty, w których nie jest wyjaśnione od
    razu, iż tablice zostały dokręcone przez działacze LGBT.

    Zdjęcia są porażające. Obok zielonych tablic z nazwami miejscowości
    - Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy - wiszą mniejsze, żółte z napisem
    ,,strefa wolna od LGBT". Napis przetłumaczono na angielski, francuski i
    rosyjski. Skojarzenie jest oczywiste

    -- można przeczytać w tekście na stronie ,,Wysokich Obcasów" pt. ,,Tablice
    ,,Strefa wolna od LGBT" przy wjazdach do miast? Trudno się dziś w Polsce
    połapać, co jest prowokacją, a co faktem". Do jego tytułu można by dodać
    uwagę, iż same ,,WO" nie pomagają w tym, aby jasne stało się, co jest
    prawdą, a co nie. Dopiero w wewnątrz tekstu czytelnik może wyczytać, iż
    tablice zostały umieszczone przez aktywistę LGBT.

    autor: screen wysokieobcasy.pl
    autor: screen wysokieobcasy.pl

    W Polsce rośnie liczba gmin, które ogłosiły się ,,strefami wolnymi
    od LGBT". Ich nieheteronormatywnych mieszkańców pokazuje nowy
    fotograficzny projekt aktywisty Bartosza Staszewskiego. Pozują przy
    tablicach ostrzegających przed wjazdem do swoich miejscowości

    -- to już z kolei lead artykułu ,,Gazety Wyborczej" pt. ,,Znaki drogowe
    informują o wjeździe do stref wolnych od LGBT. To odpowiedź na uchwały
    samorządów". Podobnie jak w przypadku artykułu na stronie ,,WO", także i
    tutaj nie od razu jest napisane wprost, iż tablice zostały umieszczone w
    ramach prowokacji aktywisty LGBT.

    CZYTAJ TAKŻE: To jakaś mania prześladowcza! Verhofstadt atakuje polski
    rząd ws. tablic ,,Strefa wolna od LGBT": Wzywam KE do podjęcia działań

    Okazuje się, że akcja aktywisty LGBT spodobała się też posłance Lewicy
    Agnieszka Dziemianowicz-Bąk.

    https://twitter.com/wPolscepl/status/122072683055620
    5060

    Naświetla problem stygmatyzacji, naświetla problem homofobii

    -- powiedziała w rozmowie z reporterem telewizji wPolsce.pl Maciejem Zemłą.

    Zupełnie inaczej na tę sprawę patrzą politycy Porozumienia Jan Strzeżek
    i Jakub Drożdż. Zdecydowali się oni złożyć zawiadomienie do prokuratury
    w tej sprawie.

    To tworzenie fałszywych znaków, tak jak zrobił ten aktywista LGBT,
    sprawia, że pojawiają się kolejne kłamstwa za granicą nt. Polski. To już
    się wczoraj stało - Guy Verhofstadt, jeden z liderów jednej z frakcji w
    PE, udostępnił te zdjęcia i zaczął dyskusję nt. traktowania osób LGBT w
    Polsce

    -- mówił Strzeżek.

    W tym przypadku mamy do czynienia ze zorganizowaną akcją
    dezinformacyjna środowisk LGBT

    -- podkreślił z kolei Drożdż. Politycy zdecydowali się złożyć
    zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia wykroczenia przez
    działacza LGBT Barta Staszewskiego.

    Wypełnia to znamiona wykroczenia opisanego w art. 85 kodeksu
    wykroczeń, mówiącym o stawianiu nielegalnych znaków

    -- podkreślił Strzeżek.

    as/wPolsce.pl/wyborcza.pl/Twitter
    Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
    autor: Zespół wPolityce.pl

  • 2. Data: 2020-01-26 12:10:15
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Czyli co, podejmować uchwały o strefach wolnych od LGBT jest OK i zgodne
    z polską racją stanu, ale informować o tym wjeżdżających do danej
    mieściny to już antypolska prowokacja?

  • 3. Data: 2020-01-26 12:47:58
    Temat: Re: Tęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT" [W jakich konkretnie miejscowościach?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:
    > Czyli co, podejmować uchwały o strefach wolnych od LGBT jest OK i
    > zgodne z polską racją stanu, ale informować o tym wjeżdżających do
    > danej mieściny to już antypolska prowokacja?

    Napiszesz wprost gdzie "dokręcający aktywista LGBTQ+" oświadczył że
    dokręcał *TYLKO* w miejscowościach z takimi uchwałami z podaniem nazw
    miejscowości?

    W kwestiach prawnych (i prawno-politycznych) ja jestem za opierdalaniem
    bardzo wąsko po ludziach/instytucjach. Niech się potem "najbardziej
    zainteresowane strony" same po sądach ganiają. Jak dla mnie podstawą
    demokracji parlamentarnej w kontekście "prawnym" jest uświęcona tradycją
    zabawa w przerzucanie się gorącym kartoflem winy. Jak nie wiadomo
    _bardzo konkretnie_ która para się obecnie przerzuca gorącym kartoflem
    to "zabawa" zdycha.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-01-26 13:08:30
    Temat: Re: Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pu%C5%82awy [ludność 48_114]
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Niedrzwica_Du%C5%BCa [ ludność 4_052]
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%84skowola [ludność 2_250]

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-01-26 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Napiszesz wprost gdzie "dokręcający aktywista LGBTQ+" oświadczył że
    > dokręcał *TYLKO* w miejscowościach z takimi uchwałami z podaniem
    > nazw miejscowości?

    A ty myslisz ze dokrecał byle gdzie?

> [...]
    > kartoflem winy. Jak nie wiadomo _bardzo konkretnie_ która para się
    > obecnie przerzuca gorącym kartoflem to "zabawa" zdycha.

    To nie prawda, twoja prawda jest tak ze dobra jest twoja prawda a
    wszystko inne trzeba relatywizowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 6. Data: 2020-01-26 15:28:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A ty myslisz ze dokrecał byle gdzie?

    Raczej nie ale przypadku "aktywistów z hoplem" nawet przerzutki nie
    trzeba by "pewności nie mieć".

    > To nie prawda, twoja prawda jest tak ze dobra jest twoja prawda a
    > wszystko inne trzeba relatywizowac.

    A po co są sądy, prawo i sprawiedliwość? ;-)

    Niby ma być doniesienie do prokuratury. IMHO prokuratura na 60% sprawy
    nie umorzy ale zarzut będzie z "kategorii i mocy" góra sporawej grzywny.
    [ Jak rozumiem byłoby to coś po liniach: grzebanie przy znaku drogowym
    (informacyjnym) i samowolnego zajęcia pasa drogowego].
    Zasadniczo to mogliby mu dość szybko zaproponować "dobrowolne poddanie
    się karze (grzywny 500:2_000 PLN)" a jakby odmówił to mięć argument
    wizerunkowy i podstawę że jak już się Wysokiemu Sądowi dupę zawraca to
    kara _musi_ być wyższa (o ile zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2020-01-26 16:03:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Napiszesz wprost gdzie "dokręcający aktywista LGBTQ+" oświadczył że
    > dokręcał *TYLKO* w miejscowościach z takimi uchwałami z podaniem nazw
    > miejscowości?
    A oświadczenie Bartka Staszewskiego o tym, że akcja dotyczyła gmin,
    które podjęły uchwały anty-LGBT - to za mało? I jaki sens miałoby
    przykręcanie tabliczek w innych gminach?

  • 8. Data: 2020-01-26 16:10:09
    Temat: Re: Tęczowy aktywista B. Staszewski dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT": Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:
    > A oświadczenie Bartka Staszewskiego o tym, że akcja dotyczyła gmin,
    > które podjęły uchwały anty-LGBT - to za mało?

    Zostało zacytowane (w tym wątku)?

    > I jaki sens miałoby przykręcanie tabliczek w innych gminach?

    _Prowokacja_ byłaby jeszcze szersza/"lepsza"?

    Sens i "sens prowokacji" _trochę_ wspólnego mają.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2020-01-26 16:59:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.01.2020 o 12:10, Uncle Pete pisze:

    > Czyli co, podejmować uchwały o strefach wolnych od LGBT jest OK i zgodne
    > z polską racją stanu, ale informować o tym wjeżdżających do danej
    > mieściny to już antypolska prowokacja?

    taaaa, Niedrzwica Duża, Końskowola, Puławy to homofobiczne miejscowości
    według was tęczaków ?:)))))))))))))

  • 10. Data: 2020-01-26 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Raczej nie ale przypadku "aktywistów z hoplem" nawet przerzutki nie
    > trzeba by "pewności nie mieć".

    Jezeli masz absurdalne podejrzenia to je sprawdz a nie wrzucaj tu swoich
    niczym nie popartych rzygów.

    > A po co są sądy, prawo i sprawiedliwość? ;-)

    Mysle ze chodziło o ironie.

> [...]
    > Wysokiemu Sądowi dupę zawraca to kara _musi_ być wyższa (o ile
    > zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

    OK, a teraz powiedz co o tym myslisz a nie co jestes w stanie
    popierdzielic w stylu "byc moze ktos cos tam zrobi".
    Potraktuj to jako zabawe intelektualna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,