  • 91. Data: 2020-02-04 00:27:39
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-02-01, z <...@...pl> wrote:

    > Przeczytaj dokładnie ustawę którą uchwalił Sejm.
    > To trudne nie jest ;-)

    Tuptuś: Albo ktoś samodzielnie może ustalać i nie potrzeba TK,
    albo nie i potrzeba. Ale wtedy taka strona sama sobie nie może
    decydować co jest, a co nie jest sporem (sam to powiedziałeś).

    Skoro dajesz takie prawo sejmowi, to SN również. Bo skoro
    jedna strona nie zawiesiła żadnego postępowania, to druga
    też nie ma czego zawieszać. Bo zawiesić coś powinny obie
    strony (skoro jest spór, to musi czegoś dotyczyć).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 92. Data: 2020-02-04 07:26:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 00:27, Wojciech Bancer pisze:
    > Skoro dajesz takie prawo sejmowi, to SN również.

    kuń-stytucja głupcze:)))))))))

  • 93. Data: 2020-02-04 08:25:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-02-02 o 13:35, n...@o...pl pisze:
    > Mnie odpowiadasz? Nie ogarniasz cytowania.

    Ja odpowiadam poprawnie. Masz jakieś problemy techniczne?

    > Nie, bo nadal nie ma sporu kompetencyjnego.

    Spór kto może ingerować w ustawy.

    SZCHMAT

  • 94. Data: 2020-02-04 08:26:38
    Od: z <...@...pl>

    To jeszcze raz:

    Sejm uchwalił ustawę w zupełnie innej materii.

    Zrozumiesz w końcu?

  • 95. Data: 2020-02-04 09:52:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-04 o 08:26, z pisze:
    > To jeszcze raz:
    >
    > Sejm uchwalił ustawę w zupełnie innej materii.

    Ale podobnież SN wydał uchwałę w innej materii.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 96. Data: 2020-02-04 10:05:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ale podobnież SN wydał uchwałę w innej materii.

    ta, podważając kuń-stytucję:)))))))))))

  • 97. Data: 2020-02-04 10:43:42
    Od: z <...@...pl>

    Tak podważając KONSTYTUCJĘ

    SN stwierdził że "zawodowy kierowca" nie może kierować pojazdami.

    Ale ten kierowca dalej jest kierowcą.
    Niezwisłym, wolnym, do niczego nie przymuszanym KIEROWCĄ ;-)

    Żałosna falandyzacja

  • 98. Data: 2020-02-04 10:44:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-02-04, z <...@...pl> wrote:
    > To jeszcze raz:
    >
    > Sejm uchwalił ustawę w zupełnie innej materii.
    > Zrozumiesz w końcu?

    Ja się z tym zgadzam, że uchwalił w _innej materii_.
    Ale skoro jest spór, to kto mu dał prawo DECYDOWANIA
    o tym czy to JEST, czy NIE JEST w innej materii?
    I dlaczego SN nie ma takiego prawa?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 99. Data: 2020-02-04 10:52:25
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-02-04, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Ale ten kierowca dalej jest kierowcą.
    > Niezwisłym, wolnym, do niczego nie przymuszanym KIEROWCĄ ;-)
    >
    > Żałosna falandyzacja

    Żałosne to jest takie "bronienie się" polityków, którzy
    zgarniają ciężki hajs za bycie "przedstawicielem narodu",
    a posługują się argumentacją 6-latków "to nie my to oni".

    Jak nie umieją ogarnąc zmian w ustawach tak, by nie było problemów
    (a wygląda że nie umieją), to niech się za to nie biorą, albo niech
    słuchają głosów ekspertów w tym zakresie.

    Ciekawe, że jak politycy uchwalą gówniane prawo, które odnosi
    się do zwykłego obywatela (np. pułapka ulgi meldunkowej", to jakoś
    nikt nie ma problemu by wskazać, że winnym są politycy.
    I wtedy sądy działające "nie po linii rządu" się przydają.

    np.:
    https://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/1424401,zam
    eldowanie-w-lokalu-kiedy-oswiadczenie-dla-skarbowki.
    html

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 100. Data: 2020-02-04 10:54:03

    > I dlaczego SN nie ma takiego prawa?

    Bo tak mówi polskie prawo. Tak w Polsce działa Trybunał Konstytucyjny.