  • 1. Data: 2020-01-25 14:14:33
    Temat: Camus skazany na więzienie za krytykę masowej migracji
    Od: u2 <u...@o...pl>

    wczoraj czytałem, że podobne kłopoty ma jakiś Włoch:)

    https://wolnosc24.pl/2020/01/24/francuski-intelektua
    lista-renaud-camus-skazany-na-wiezienie-za-krytyke-m
    asowej-migracji/

    Renaud Camus został skazany na dwa miesiące więzienia w zawieszeniu oraz
    grzywnę w wysokości 3600 euro. Wszystko dlatego, że opisał masową
    imigrację do Europy w kategoriach inwazji, kolonizacji i wymiany ludności.

    W 2011 roku Renaud Camus wydał książkę ,,Wielka wymiana". Zawarł w niej
    swoje przemyślenia na temat migracji ludzi, kierowanej przez elity
    polityczne.

    Teraz sąd w Auch skazał Camusa za jego poglądy. Francuz usłyszał wyrok
    więzienia w zawieszeniu oraz grzywny. Ma zapłacić po 1800 euro dwóm
    ,,antyrasistowskim" organizacjom: SOS Racism i LICRA (Międzynarodowa Liga
    przeciwko Rasizmowi i Antysemityzmowi).

    Francuskiego myśliciela oskarżono o ,,wzywanie do nienawiści lub przemocy
    z powodu pochodzenia etnicznego, narodowości, rasy lub religii".
    Wszystko przez słowa, które padły z jego ust podczas wystąpienia z 2017
    roku. Całą wypowiedź przetłumaczoną na język angielski można przeczytać
    tutaj.

    Camus w swoim tekście stwierdził, że imigracja stała się inwazją, a
    Francja i Europa są skolonizowane. Jego zdaniem ,,nieodwracalna
    kolonizacja to kolonizacja demograficzna", która dokonuje się poprzez
    transfer ludności.

    Zdaniem Camusa, do kolonizacji nie jest potrzebna regularna armia.
    ,,Armią podboju" nazwał bowiem małych i dużych przestępców, którzy
    uniemożliwiają Francuzom normalne życie. Wymienił tutaj zarówno
    pojedyncze ataki, jak i akty terrorystyczne. Jak stwierdził, nie ma
    terrorystów, jest tylko okupant, ,,który od czasu do czasu dokonuje
    egzekucji zakładników".

    Zwrócił także uwagę, że Europa jest pierwszym kontynentem, który zapłaci
    za swoją kolonizację - wypłacając socjal imigrantom.

    Źródła: samnytt.se/cnre.eu

  • 2. Data: 2020-01-25 17:44:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-25 o 14:14, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-01-25 18:03:49
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-01-25 o 17:44, RadoslawF pisze:
> [...]
    >
    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady

    Ten "palant" zaśmieca również pl.soc.polityka.

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

  • 4. Data: 2020-01-25 18:08:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 18:03, Runt pisze:

    > Ten "palant" zaśmieca również pl.soc.polityka.

    te cipak, paczaj na siebie samego:))))))))))

  • 5. Data: 2020-01-25 23:08:39
    Od: m...@g...com

    Ja bym tego Camusa zaprosil na emigracje do POlandii jako uchodzce POlitycznego ;P

  • 6. Data: 2020-01-25 23:32:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 23:08, m...@g...com pisze:
    > Ja bym tego Camusa zaprosil na emigracje do POlandii jako uchodzce POlitycznego ;P

    jeszcze będą emigrować do Bolandy jedynego wolnego kraju na świecie:)

  • 7. Data: 2020-01-26 06:29:56
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-01-25 o 18:08, pijaczyna u2 pisze:

    > te cipak, paczaj na siebie samego:))))))))))

    W O N !!