  • 1. Data: 2005-01-28 09:36:15
    Temat: odsetki
    Od: "news.tpi.pl" <e...@n...pl>

    Podałem pracodawce do sądu pracy , chodzi m.in. o odsetki od opoźnionych
    wypłat wynagrodzeń i zasiłków chorobowych , adwokat strony pozwanej
    twierdził ,że firma nie ma obowiązku płacić pracownikowi odsetek od
    opoźnionych wypłat zasiłków chorobowych ponieważ to finansuje ZUS ,byłem
    zdziwiony takim stanowiskiem ponieważ to firma była płatnikiem i wypłacała
    za ZUS zasiłki chorobowe .Sędzia prowadząca sprawę też moim zdaniem nie
    była przekonana czy adwokat ma racje . czy adwokat ma racje

    kaz