  • 1. Data: 2005-01-28 09:34:17
    Temat: "przesyłka i po przesyłce" cd
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    Witam ! nawiązuję do raz poruszonego problemu ale tylko dlatego, że dyskusja
    zboczyła wówczas z torów i nie wyjaśniła zagadnienia odszkodowania.
    Jeśli Poczta Polska uznaje reklamację i wypłaca zgodnie z art.58 pkt.2 oraz
    art.60 Ustawy z dnia 12.06.2003r Prawo pocztowe kwotę 60zł tytułem
    odszkodowania + zwrot koszt ów wysyłki 6zł jest szansa na odzyskanie pełnej
    wartości wysłanej paczki? Czy ma sens odwołanie do Oddziału Okegowego Poczty
    ?
    Niestety nie mam świadków ni dowodów co paczka zawierała , wysyłałem nią
    telefon wart 280zł. Pozdr WAcław

  • 2. Data: 2005-01-28 09:37:04
    Temat: Re: "przesyłka i po przesyłce" cd
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Mont wrote:

    > Niestety nie mam świadków ni dowodów co paczka zawierała , wysyłałem
    > nią telefon wart 280zł.

    Nie ma szans, na odzyskanie wiecej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-01-28 11:14:30
    Od: stebi <n...@m...pl>

    Mont wrote:

    > Niestety nie mam świadków ni dowodów co paczka zawierała , wysyłałem nią
    > telefon wart 280zł.

    jak wysylasz paczke za pobraniem(ta byla za pobraniem) to podpisujesz,
    ze wiesz, ze kwota pobrania nie rowna sie kwocie odszkodowania.
    Jesli chcialbys miec calosc, to trzeba byla ja sobie ubezpieczyc, ale
    jak sie chcialo zaoszczedzic, to...

    pozdr.
    stebi

  • 4. Data: 2005-01-28 11:31:00
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    Paczki nie wysyłałem za pobraniem, najtańszą formę wysyłki określił
    kupujący, po zapoznaniu sie z ofertą Poczty Polskiej. To chyba i tak nic nie
    zmienia w kwestii roszczeń odszkodowawczych ...

    Więc Twoje uwagi :
    "Jesli chcialbys miec calosc, to trzeba byla ja sobie ubezpieczyc, ale jak
    sie chcialo zaoszczedzic, to..." mnie nie dotyczą, jestem bardziej
    przezorny. Pozdr Wacław

  • 5. Data: 2005-01-28 21:41:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mont wrote:
> [...]
    > wartości wysłanej paczki? Czy ma sens odwołanie do Oddziału Okegowego Poczty
    Nie.