    From: "Darek Lewkowski" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odrzucenie spadku po zmarlym - czas (nie)organiczony??!?!?!?
    Date: Sun, 13 Jan 2002 20:40:34 +0100

    witam wszystkich

    mam problem, kto z was moze mi powiedziec jak dlugi jest czas na podjecie
    decyzji w sprawie odrzucenia spadku po smierci bliskiej osoby??? prowadzila
    ona dzialalnosc gospodarcza, wraz ze wspolnikiem - wzieli oni kredyt w
    banku, na dosc spora kwote, zona tej osoby jako wspolmalzonek podpisala
    zgode na ten kredyt. czy jest mozliwosc zrzeczenia sie spadku po tej osobie,
    jesli tak, to czy jest jakis okreslony czas po smierci tej osoby, w ktorym
    nalezy podjac decyzje?????
    oczywiscie nie trzeba nadmieniac, ze sprawa jest dosyc pilna.

    pozdrawiam
    leo
    ps. ewentualnie, gdzie mozna poczytac o tym w internecie???