  • 1. Data: 2002-01-13 19:40:34
    Temat: odrzucenie spadku po zmarlym - czas (nie)organiczony??!?!?!?
    Od: "Darek Lewkowski" <d...@p...fm>

    witam wszystkich

    mam problem, kto z was moze mi powiedziec jak dlugi jest czas na podjecie
    decyzji w sprawie odrzucenia spadku po smierci bliskiej osoby??? prowadzila
    ona dzialalnosc gospodarcza, wraz ze wspolnikiem - wzieli oni kredyt w
    banku, na dosc spora kwote, zona tej osoby jako wspolmalzonek podpisala
    zgode na ten kredyt. czy jest mozliwosc zrzeczenia sie spadku po tej osobie,
    jesli tak, to czy jest jakis okreslony czas po smierci tej osoby, w ktorym
    nalezy podjac decyzje?????
    oczywiscie nie trzeba nadmieniac, ze sprawa jest dosyc pilna.

    pozdrawiam
    leo
    ps. ewentualnie, gdzie mozna poczytac o tym w internecie???

  • 2. Data: 2002-01-13 20:06:30
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > mam problem, kto z was moze mi powiedziec jak dlugi jest czas na podjecie
    > decyzji w sprawie odrzucenia spadku po smierci bliskiej osoby???

    6 miesięcy od czasu dowiedzenia się o tym że jest się spadkobiercą.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-01-15 12:53:49
    Od: "Darek Lewkowski" <d...@p...fm>

    witam
    czy rzeczywiscie nie ma zadnej mozliwosci przekroczenia tego terminu???
    pozdrawiam
    leo

  • 4. Data: 2002-01-16 08:37:47
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 15 Jan 2002, Darek Lewkowski wrote:

    > witam
    > czy rzeczywiscie nie ma zadnej mozliwosci przekroczenia tego terminu???

    Nie, bo to jest termin zawity.

    PS. Odpisuj pod cytatem.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)