  • 1. Data: 2005-07-22 21:23:27
    Temat: odliczanie internetu od podatku
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    Jak wiadomo w tym roku można odliczyć internet w deklaracji
    przyszłorocznej ale US może wymagać faktury od sprzedawcy usług
    internetowych. Jak to załatwić ? Chodzi o to że lokalny dostawca internetu
    wymyślił sobie że zakłada dostęp dla osób prywatnych albo dla firm a
    faktury wystawia tylko w tym dostępie dla firm.
    Jak go nakłonić do wystawienia przynajmniej całorocznej faktury ?

  • 2. Data: 2005-07-23 14:41:36
    Temat: Re: odliczanie internetu od podatku
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

> [...]
    > faktury wystawia tylko w tym dostępie dla firm.
    > Jak go nakłonić do wystawienia przynajmniej całorocznej faktury ?

    A czy nie ma aby czasem w zwiazku z mozliwoscia odliczen przez osoby
    fizyczne OBOWIAZKU wystawiania osobom fizycznym faktur? Moze stosowna
    kontrola?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-07-23 15:35:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tiger napisał(a):

    > A czy nie ma aby czasem w zwiazku z mozliwoscia odliczen przez osoby
    > fizyczne OBOWIAZKU wystawiania osobom fizycznym faktur? Moze stosowna
    > kontrola?

    Obowiązek udokumentowania sprzedaży istniał zawsze. Stąd nalezy sie
    domagać faktury, a jak nie zagrozic donosem ;-)
    Istnieje bowiem podejrzenie, że operator np. nie księguje wpływów, na
    które nie wystawia faktur. Stad jego niechęć do ich wystawiania.

    M.

  • 4. Data: 2005-07-23 18:34:18
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Istnieje bowiem podejrzenie, że operator np. nie księguje wpływów, na
    > które nie wystawia faktur. Stad jego niechęć do ich wystawiania.

    dokładnie tak
    w razie problemów polecam:
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=146&id=1
    2216

    JerzyR

  • 5. Data: 2005-07-23 23:26:23
    Od: "Audyt" <g...@w...pl>

    Audyt IT wrote:
> [...]
    > dla firm a faktury wystawia tylko w tym dostępie dla firm.
    > Jak go nakłonić do wystawienia przynajmniej całorocznej faktury ?

    A mnie, drogi Panie (droga Pani) z pro-nat2.lama.net.pl interesuje, dlaczego
    ustawiles sobie naglowek z moim adresem e-mail?

    Pozdrawiam (?)

    Mariusz