  • 1. Data: 2005-07-22 19:36:16
    Temat: uczelnia trzyma swiadectwo i nie chce wydac
    Od: "napis" <n...@b...n.ie>

    Zalegam z opłatami na jednej z prywatnych uczelni nastawionej na zysk.
    Zrezygnowałem z nauki i już nie jestem ich studentem, jednak nie chcą mi
    wydać mojego świadectwa maturalnego. Słyszałem, że taka praktyka jest
    nielegalna, ale na co się powołać i gdzie szukać pomocy gdy znów tam
    pójdę i będę się spierał z panią z dziekanatu?

  • 2. Data: 2005-07-22 20:26:46
    Temat: Re: uczelnia trzyma swiadectwo i nie chce wydac
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 22 Jul 2005 21:36:16 +0200, "napis" <n...@b...n.ie> wrote:

> [...]
    >nielegalna, ale na co się powołać i gdzie szukać pomocy gdy znów tam
    >pójdę i będę się spierał z panią z dziekanatu?
    najlatwiej powolac sie na KP - dowod pokwitowania wplaty zaleglosci :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-07-22 21:37:38
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 22/07/2005 21:36, napis wrote :
> [...]
    > nielegalna, ale na co się powołać i gdzie szukać pomocy gdy znów tam
    > pójdę i będę się spierał z panią z dziekanatu?

    1. Nie spierać się z panią z dziekanatu, a napisać pismo za
    potwierdzeniem odbioru.
    2. W piśmie napisać o art. 276 kk.
    3. Więcej informacji poszukać w archiwum grupy -- było wielokrotnie.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the