  • 1. Data: 2005-07-22 19:43:21
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał:

    >ale jesli zarzada FV z dokladnym kosztorysem (wazne)
    Jesli 'zazada' ;-) to pewnie ja dostanie. Jednak kosztorys wykonuje
    sie przed naprawa, a nie po. Po naprawie wystawia sie f-re/r-k.

    >z rzaczoznawca czy koszty nie sa zawyzone
    Twoj rzeczoznawca moze byc przydatny dopiero, gdy on za usluge nie
    zapalci, a mechanik wystapi do sadu z roszczeniami.

    >jak najbardzej zadaj i wymagaj..
    Chej, a gdzie netykieta (jak zauwazylem jestes na tej liscie po raz
    pierwszy, wiec wypadaloby wczesniej z nia sie zapoznac !).
    Odpowiadasz na moj list, a zwracasz sie do pytajacego

    >odbylo sie po sporzadzeniu ogledzin przez rzeczoznawce
    A kto za jego uslugi zapalci ?

    >bo zawsze wlasciciel warsztatu moze powiedziec ze zabrales sila
    Kon by sie usmial ;-D
    Po pierwsze bierz swoja wlasnosc, po drugie ja wspomnialem o policji,
    a po trzecie: jesli przyjdze z rzeczoznawca to co ? Wtedy nie zabiera
    "sila" do rzeczoznawca na rzeczy sie zna ? ;-)

    KaMil

  • 2. Data: 2005-07-22 20:00:28
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    > Jesli 'zazada' ;-) to pewnie ja dostanie. Jednak kosztorys wykonuje
    > sie przed naprawa, a nie po. Po naprawie wystawia sie f-re/r-k.

    nie wyobrazam sobie wypisania na FV np "za naprawe samochodu 5000 pln" bez
    szczegolowego rozpisania zakresu robot a wazne jest to chodzby do gwarancji
    na elementy wymienione ..

    > Twoj rzeczoznawca moze byc przydatny dopiero, gdy on za usluge nie
    > zapalci, a mechanik wystapi do sadu z roszczeniami.

    mysle ze przydalby sie przed odbiorem pojazdu aby stwierdzic czy naprawa
    zostala przeprowadzona rzetelnie

    >odbylo sie po sporzadzeniu ogledzin przez rzeczoznawce
    > A kto za jego uslugi zapalci ?

    jesli mialbym w perspektywie tez uslugi zaplacic 1000-1500 pln mniej za
    naprawe to odzalowalbym te 200-300 na rzeczoznawce..

> [...]
    > a po trzecie: jesli przyjdze z rzeczoznawca to co ? Wtedy nie zabiera
    > "sila" do rzeczoznawca na rzeczy sie zna ? ;-)

    opowiem ci pewne zdarzenie.. przychodzi policjant z klientem do warsztatu i
    chca odebrac swoja wlasnosc bo klient twierdzi ze usluga zostala zle
    wykonana . w tym przypadku wg ciebie klient powinien bezzwlocznie odebrac
    samochod bo to jego wlasnosc.. a ja twierdze jedynie ze przed takim
    odebraniem pojazdu wazne jest aby niezalezny rzeczoznawca dokonal ogledzin
    auta.. tylko to mialem na mysli a to dlatego zeby mechanik nie mial
    argumentow ze wlasciciel mogl cos sobie tam wymienic i vice versa.. .