  • 1. Data: 2003-01-28 21:59:20
    Temat: ochrona danych, a ślub kościelny
    Od: "Witek" <w...@i...pl>

    Witam!
    Ostatnio stanąłem przed takim otóż problemem. Mam zamiar wnajbliższym czasie
    wstąpić w związek małżeński. W grę wchodzi ślub kościelny. Wszystko byłoby
    OK, gdyby nie tzw. zapowiedzi. Moje dane osobowe będą wystwione na widok
    publiczny przez trzy tygodnie. Mam pytanie. Czy możnazażyczyć sobie, aby
    zapowiedzi ograniczyły się do imienia i pierwszej litery nazwiska. Co mówi o
    tym ustawa o ochronie danych osobowych.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-28 22:12:16
    Temat: Re: ochrona danych, a ślub kościelny
    Od: "Witek" <w...@i...pl>

    Przede wszystkim nie chcę, aby cała parafia znała mój adres zamieszkania. W
    myśl ustawy wszelkie dane pozwalające zidentyfikować osobę są chronione.

  • 3. Data: 2003-01-28 22:16:41
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    Witek <w...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > zapowiedzi ograniczyły się do imienia i pierwszej litery nazwiska. Co mówi o

    a możesz powiedzieć co masz w tym momencie do ukrycia i czy wiesz czemu służą
    zapowiedzi?
    freni

  • 4. Data: 2003-01-28 22:27:53
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Przede wszystkim nie chcę, aby cała parafia znała mój adres zamieszkania.
    > myśl ustawy wszelkie dane pozwalające zidentyfikować osobę są chronione.

    A jak inaczej panna Zuzia pozna, czy to nie Ty jej brzuch zrobiłeś, a teraz
    się żenisz z inną?
    :-)
    nemo

  • 5. Data: 2003-01-28 23:02:25
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003 22:59:20 +0100, "Witek" <w...@i...pl> wrote:

> [...]
    >zapowiedzi ograniczyły się do imienia i pierwszej litery nazwiska. Co mówi o

    Ustawa o ochronie danych osobowych ...wyjmuje spod prawa
    kosciol. ;-)
    :o(

  • 6. Data: 2003-01-28 23:03:17
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Co mówi o
    > tym ustawa o ochronie danych osobowych.

    Skonsultowalam u znajomego ksiedza. Mozesz poprosic o rezygnacje z
    zapowiedzi powołując sie na tę ustawę

    HaNkA

  • 7. Data: 2003-01-29 06:25:34
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Przede wszystkim nie chcę, aby cała parafia znała mój adres zamieszkania.
    : myśl ustawy wszelkie dane pozwalające zidentyfikować osobę są chronione.

    nie unas formuła brzmi NN parafia taka a taka,
    nikt nie podaje adresu

  • 8. Data: 2003-01-29 07:30:26
    Od: "Joya" <J...@j...pl>

    > a możesz powiedzieć co masz w tym momencie do ukrycia i czy wiesz czemu
    służą
    > zapowiedzi?
    > freni

    Ja powiem tylko tyle, że po moich zapowiedziach w kościele zaczełam do domu
    dostawać listowne reklamy wideonagrywania rozmitych imprez. Bardzo mnie to
    wkurzyło.

    Pozdrawiam
    ***Agata***

  • 9. Data: 2003-01-29 07:46:49
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > zapowiedzi ograniczyły się do imienia i pierwszej litery nazwiska. Co mówi

    Chyba nie wiesz po co sa zapowiedzi. I nie masz pojecia o wspolnocie
    koscielnej. Po co tak w zasadzie chcesz brac slub koscielny? Pewnie na
    pokaz. Ludzie dziwia sie ze ksieza odmawiaja udzielania slubow z blachych
    dla nich powodow. A tak naprawde to maja racje. Skoro nie interesuje cei
    wspolnota tylko pokaz to nie powinno sie takim udzielac slubu. I co takiego
    masz do ukrycia. Gdzie mieszkasz. Co boisz sie ze przyjda do ciebie noca i
    okradna Cie?
    Kazdy ma prawo wiedziec dokladnie kto chce wstapic w zwiazek malzenski. Moze
    ktos ma na ciebie haka? I nie powinienes otrzymac tego sakramentu?

    AJA

  • 10. Data: 2003-01-29 09:15:30
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    AJA <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał(a):

> [...]
    > pokaz. Ludzie dziwia sie ze ksieza odmawiaja udzielania slubow z blachych
    > dla nich powodow. A tak naprawde to maja racje. Skoro nie interesuj

    ATY - kim jesteś? :)))
    freni