  • 1. Data: 2003-01-28 22:24:00
    Temat: Etyka dziennikarska
    Od: "Kwasik" <k...@o...pl>

    Witam !
    Potrzebne mi są przykładowe casusy dotyczące etyki dziennikarskiej oraz
    prawa prasowego. Czy znajdę w sieci adres z materiałami tego typu ?

    Dziękuję z góry za odpowiedź.
    Kwasik

  • 2. Data: 2003-01-29 06:39:09
    Temat: Re: Etyka dziennikarska
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-29 14:18:14
    Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl>

    Tue, 28 Jan 2003 23:24:00 +0100, "Kwasik" <k...@o...pl> pisze:

    >Potrzebne mi są przykładowe casusy dotyczące etyki dziennikarskiej oraz
    >prawa prasowego. Czy znajdę w sieci adres z materiałami tego typu ?
    >
    >Dziękuję z góry za odpowiedź.

    W każdym numerze PRESS są opisywane różne przypadki.
    Poza tym pójdź do lokalnego oddziału SDP-u i poproś o
    jakieś materiały: ichniejsze komisje rewizyjne, sądy koleżeńskie
    zajmują się czymś takim.

    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich