    From: "Witek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ochrona danych, a ślub kościelny
    Date: Tue, 28 Jan 2003 22:59:20 +0100

    Witam!
    Ostatnio stanąłem przed takim otóż problemem. Mam zamiar wnajbliższym czasie
    wstąpić w związek małżeński. W grę wchodzi ślub kościelny. Wszystko byłoby
    OK, gdyby nie tzw. zapowiedzi. Moje dane osobowe będą wystwione na widok
    publiczny przez trzy tygodnie. Mam pytanie. Czy możnazażyczyć sobie, aby
    zapowiedzi ograniczyły się do imienia i pierwszej litery nazwiska. Co mówi o
    tym ustawa o ochronie danych osobowych.
    pozdrawiam