  • 1. Data: 2009-03-28 20:07:46
    Temat: obronik
    Od: "Robert Pytajnik" <R...@p...onet.pl>

    witam
    takie pytanie : "prawie" ze srodek miasta, stara kamienica a za nią - taki
    mini ogrodki działkowe i ... sasiad ktory nazywa się gospodarzem kamienicy -
    przywozi gnój ktory nie pachnie jak kwiatki. Na uwagi ze powinien skopac ten
    swoj ogrodek szybko aby nie waniało to zwleka a tu zapaszek ciagnie po ...
    klatce. Policja tym sie nie interesuje, olewa temat - do kogo sie jeszcze
    mozna zwrocic aby zrobic z tym porzadek ?Paragrafu na to nie znalazłem ...
    (moze zle szukałem).

  • 2. Data: 2009-03-29 01:28:26
    Temat: Re: obronik
    Od: ant <a...@n...tld>

    Robert Pytajnik wrote:
    > takie pytanie : "prawie" ze srodek miasta, stara kamienica a za ni? - taki
    > mini ogrodki dzia?kowe i ... sasiad ktory nazywa si? gospodarzem kamienicy -
    > przywozi gn?j ktory nie pachnie jak kwiatki. Na uwagi ze powinien skopac ten
    > swoj ogrodek szybko aby nie wania?o to zwleka a tu zapaszek ciagnie po ...
    > klatce. Policja tym sie nie interesuje, olewa temat - do kogo sie jeszcze
    > mozna zwrocic aby zrobic z tym porzadek ?Paragrafu na to nie znalaz?em ...
    > (moze zle szuka?em).

    Paragraf, po co Ci paragraf, obornika sie boisz?
    Przynajmniej macie powiew natury w centrum. IMHO przesadzasz.
    Chcesz zamknąć ogrodnika bo troche nasmrodził?
    A jak nasmrodzisz w kiblu, to nie boisz sie,
    ze żonka zadzwoni po służby porządkowe?

  • 3. Data: 2009-03-29 08:16:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 21:07:46 +0100, Robert Pytajnik napisał(a):

    > ?Paragrafu na to nie znalazłem ...
    > (moze zle szukałem).

    144 KC
    222 par. 2 KC

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2009-03-30 14:36:56
    Od: "Robert Pytajnik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chcesz zamknąć ogrodnika bo troche nasmrodził?
    > A jak nasmrodzisz w kiblu, to nie boisz sie,

    kolego jak zrzuce Ci cala przyczepe to ciekawe co bedziesz pisal/mowił

  • 5. Data: 2009-03-30 20:06:47
    Od: ant <a...@n...tld>

    Robert Pytajnik wrote:
    > kolego jak zrzuce Ci cala przyczepe to ciekawe co bedziesz pisal/mowi?

    Nic kurde, co miałbym mówić, rzekłbym - zapachniało naturą,
    agrowczasy czy coś, za friko 8-)

  • 6. Data: 2009-03-31 20:24:20
    Od: "Robert Pytajnik" <R...@p...onet.pl>

    > Nic kurde, co miałbym mówić, rzekłbym - zapachniało naturą,
    > agrowczasy czy coś, za friko 8-)
    do agro wczasow nie mam nic - jestem za - jednakże cenie sobie jak ktos
    przywozi obornik to go przekokopuje a nie czeka klika dni az usiadzie i wali
    po nozdrzach nie jak na agrowczasach tylko jak szmbo z miejskiej
    oczyszczalni