  • 1. Data: 2009-03-28 07:18:48
    Temat: Do ilu dni trzeba zgłosić darowizne do US??
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    Do ilu dni trzeba zgłosić darowizne do urzedu skarbowego?

  • 2. Data: 2009-03-28 13:46:13
    Temat: Re: Do ilu dni trzeba zgłosić darowizne do US??
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 28 Mar, 08:18, "Dawid" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Do ilu dni trzeba zgłosić darowizne do urzedu skarbowego?

    Jak najszybciej, ale 30 dni (chyba się nie mylę).

    Pzdr

  • 3. Data: 2009-03-28 15:43:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dawid wrote:
    > Do ilu dni trzeba zg?osiae darowizne do urzedu skarbowego?

    6 miesiecy

  • 4. Data: 2009-03-28 20:31:08
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    witek pisze:

    > 6 miesiecy
    A jeżeli aktem notarialnym, to w ogóle nie trzeba.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 5. Data: 2009-03-29 00:47:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Aaa to najlepiej w Berlinie lub Lwowie (bo tu i tu jeszcze w miarę blisko) takim
    aktem darować...
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-03-29 07:08:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Aaa to najlepiej w Berlinie lub Lwowie (bo tu i tu jeszcze w miarę blisko) takim
    aktem darować...

    Dlaczego?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-03-29 07:13:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Aaa to najlepiej w Berlinie lub Lwowie (bo tu i tu jeszcze w miarę blisko) takim
    aktem darować...

    Bo?

  • 8. Data: 2009-03-29 10:11:11
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>