  • 1. Data: 2009-03-27 22:08:30
    Temat: Deweloper sprzedałmałomieszkań i opóżnia...
    Od: "klinka" <k...@g...pl>

    podpisanie aktu notarialnego.
    Kupiłam mieszkanie w nowym bloku, teraz okazuje się,że sprzedano 25 %
    mieszkań. Mam odebrane technicznie mieszkanie, ale nie działają windy,
    domofony, garaż plus różne inne niespodzianki. Deweloper opóźnia podpisanie
    aktów notarialnych, a i tak jeśli zawiąże się wspólnota, my zwykli lokatorzy
    będziemy mieć mniejszość, bo 100 mieszkań jest niesprzedanych.
    Podobno zalegają ze spłatami podwykonawcom.

    Prosze o radę

    Klinka

  • 2. Data: 2009-03-28 06:51:19
    Temat: Re: Deweloper sprzedałmałomieszkań i opóżnia...
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "klinka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będziemy mieć mniejszość, bo 100 mieszkań jest niesprzedanych.
    > Podobno zalegają ze spłatami podwykonawcom.

    Musisz wysłać do odbioru mieszkania kogoś dorosłego.
    Towarzyszyłem raz odbiorowi mieszkania w Niemczech. Mieszkanie nie zostało
    odebrane, bo w rogu futryny drzwi wewnętrznych nie schodziły się paski
    uszczelki, można było zapałkę wsunąć.

    --
    andreas