  • 1. Data: 2009-03-27 20:16:53
    Temat: umowy wiązane są legalne?
    Od: michal <t...@g...com>

    czy ktoś znający się na prawie może mi odpowiedzieć na pytanie,
    czy w Polsce jest legalne, aby firma sprzedająca produkt X (firmy XXX)
    oferowała go wyłącznie z dołączonym produktem Y firmy YYY?
    Ja mam już kupiony produkt Y of firmy YYY i nie chcę go kupować po raz
    kolejny,
    ale potrzebuję produktu X.
    Pójście do konkurencji nie jest rozwiązaniem,
    bo u konkurencji (za sprawą firmy XXX) jest tak samo. :-(
    To z pewnością nie jest w porządku, ale czy jest legalne?
    Pisałem do UOKiK ale nie przyniosło to żadnego skutku.

    Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2009-03-29 18:48:10
    Temat: Re: umowy wiązane są legalne?
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    michal <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > [...]
    > To z pewnością nie jest w porządku, ale czy jest legalne?

    A co tu jest nie w porzadku? Mozesz podac jakis konkretny przyklad?

    --
    Kaziu

  • 3. Data: 2009-03-29 19:40:02
    Od: "m" <...@n...pr>

    Użytkownik "michal" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >Ja mam już kupiony produkt Y of firmy YYY i nie chcę go kupować po raz
    >kolejny,ale potrzebuję produktu X.

    Ja rozumiem chęć darmochy, ale nikt cię nie zmusza do zakupu.
    Nie chcesz chleba w worku, bo masz worek, albo chleb.
    Nie chcesz konserwy w puszce, bo już masz.
    Nie chcesz napoju w opakowaniu, bo już masz.
    Nie chcesz auta z kierownicą i siedzeniami, bo już masz
    Nie chcesz długopisu z wkładem, bo już masz
    i co tu zrobić?
    ......zapłacić.....:-)