1. Data: 2003-10-24 11:49:36
Temat:obowiązki kuratora
Od:Krystyna<k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam duże problemy z 16 letnim synem.Od maja tego roku przyznano
mu kuratora.Chciałam wystąpić o zmianę środka wychowawczego
ponieważ syn nie chodzi do szkoły,kradnie nam pieniądze,wynosi
wszystko z domu,a w dodatku wplatał się w narkotyki.Nie mam nad
nim żadnej kontroli,a mnie poprostu ignoruje.Chcę go ratować,dlatego
muszę go odizolować od dotychczasowego środowiska i
kolegów.Kurator niestety nic nie robi w tej sprawie choć stale zgłaszam
mu występki syna.Co robić?????

-> http://usenet.pomocprawna.info

2. Data: 2003-10-24 13:12:13
Temat:Re: obowiązki kuratora
Od:"" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o kontakt i...@h...pl być może będę potrafił po części pomóc Pani w tym
trudnym problemie.

3. Data: 2003-10-26 17:24:41
Temat:Odp: obowiązki kuratora
Od:"nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnb3jv$84a$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> muszę go odizolować od dotychczasowego środowiska i
> kolegów.Kurator niestety nic nie robi w tej sprawie choć stale zgłaszam

powinnas wystapic o zmiane srodka do sadu rodzinnego uzasadniajac swoj
wniosek i sie naprawde pospieszyc
Sandra