  • 1. Data: 2003-10-24 11:49:36
    Temat: obowiązki kuratora
    Od: Krystyna<k...@w...pl>

    Mam duże problemy z 16 letnim synem.Od maja tego roku przyznano
    mu kuratora.Chciałam wystąpić o zmianę środka wychowawczego
    ponieważ syn nie chodzi do szkoły,kradnie nam pieniądze,wynosi
    wszystko z domu,a w dodatku wplatał się w narkotyki.Nie mam nad
    nim żadnej kontroli,a mnie poprostu ignoruje.Chcę go ratować,dlatego
    muszę go odizolować od dotychczasowego środowiska i
    kolegów.Kurator niestety nic nie robi w tej sprawie choć stale zgłaszam
    mu występki syna.Co robić?????

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-24 13:12:13
    Temat: Re: obowiązki kuratora
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    Proszę o kontakt i...@h...pl być może będę potrafił po części pomóc Pani w tym
    trudnym problemie.

  • 3. Data: 2003-10-26 17:24:41
    Temat: Odp: obowiązki kuratora
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Krystyna <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnb3jv$84a$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > muszę go odizolować od dotychczasowego środowiska i
    > kolegów.Kurator niestety nic nie robi w tej sprawie choć stale zgłaszam

    powinnas wystapic o zmiane srodka do sadu rodzinnego uzasadniajac swoj
    wniosek i sie naprawde pospieszyc
    Sandra